برپایی یک نمایشگاه نقاشی به نفع بیماران

آثار نقاشی کتایون گیتی در نگارخانه بهنام دهش پور به نمایش در می آید که بخشی از عواید حاصل از آن به نفع بیماران هزینه خواهد شد. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی کتایون گیتی از روز جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. «رویا» نام نمایشگاه این هنرمند […]


آثار نقاشی کتایون گیتی در نگارخانه بهنام دهش پور به نمایش در می آید که بخشی از عواید حاصل از آن به نفع بیماران هزینه خواهد شد.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی کتایون گیتی از روز جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. «رویا» نام نمایشگاه این هنرمند است که مجموعه ای از آثار نقاشی با تلفیقی از نگارگری ایرانی و نقاشی اروپایی است.

کتایون گیتی در مجموعه «رویا» با ترکیب پرتره و خطوط اسلیمی و ختایی و پرنده سعی در به تصویر کشیدن حالات و رویاهای عرفانی انسان دارد.

کتایون گیتی متولد سال ۱۳۶۲ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته نقاشی از دانشگاه سوره و داری گواهینامه درجه دو هنری از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی است. او تاکنون در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده است.

بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

این نمایشگاه جمعه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ گشایش می یابد و علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه از روز ۲۷ بهمن تا ۱ اسفند ماه، ساعت ۱۱ تا ۱۹ به نمایشگاه بروند.

نگارخانه بهنام دهش‌پور در خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ واقع شده است.