برگزاری آیین بزرگداشت ناصر باباشاهی در فرهنگسرای سرو

آیین یادبود و بزرگداشت ناصر باباشاهی پژوهشگر، نویسنده و مدرس روز دوشنبه پنجم اسفند در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان به روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش و فرهنگسرای سرو، فرهنگسرای سرو با مشارکت دانشکده هنر و معماری، آیین بزرگداشت ناصر باباشاهی پژوهشگر، نویسنده و استاد برجسته هنر، روز دوشنبه پنجم […]


آیین یادبود و بزرگداشت ناصر باباشاهی پژوهشگر، نویسنده و مدرس روز دوشنبه پنجم اسفند در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش و فرهنگسرای سرو، فرهنگسرای سرو با مشارکت دانشکده هنر و معماری، آیین بزرگداشت ناصر باباشاهی پژوهشگر، نویسنده و استاد برجسته هنر، روز دوشنبه پنجم اسفندماه، ساعت ۱۸، برگزار می کند.

یکی از برنامه‌های محوری این آیین بزرگداشت با سخنرانی به شرح گزیده‏ ای از زندگی ایشان توسط سخنرانان محمدعلی خبری رئیس دانشگاه هنر ومعماری، نصرالله قادری نویسنده کارگردان و مدرس دانشگاه، محمود جمالی روانشناس نویسنده ومدرس دانشگاه و محمدعلی گذشتی نویسنده و مدرس دانشگاه، می پردازند.

باباشاهی که فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای دراماتیک و کارشناسی ارشد رشته مردم‌شناسی است؛ پیش از این طی ۲ دوره ریاست دانشکده هنر و معماری از سال ۱۳۷۱ (به مدت ۶ سال)‌ و نیز از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ را برعهده داشته است.

این آیین با اجرای موسیقی توسط شهرام نجاتی و دیگر بخش های جنبی و تجلیل از باباشاهی برگزار می شود.

فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم میزبان هنرمندان اهالی دانشگاه و علاقمندان این برنامه است.