برگزیدگان جشنواره جوان را در نیاوران ببینید/ تلاش برای دیده شدن

تعدادی از هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان در چهارمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در قالب یک کنسرت به اجرای برنامه می پردازند. به گزارش سینما خراسان، تعدادی از هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان، یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در چهارمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر […]


تعدادی از هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان در چهارمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در قالب یک کنسرت به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش سینما خراسان، تعدادی از هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان، یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در چهارمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در قالب یک کنسرت به اجرای برنامه می پردازند.

اجرای هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان در شرایطی صورت می گیرد که سال گذشته نیز بخشی برای برگزاری کنسرت های هنرمندان برگزیده این رویداد ملی در جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفته شده بود اما به دلیل نبود توجه کافی دست اندرکاران جشنواره و حضور نیافتن هنرمندان و مدیران بخش های مختلف در این بخش موجب دلخوری و ناراحتی شرکت کنندگان کودک و نوجوان این بخش با وجود توانایی مثال زدنی آنها در حوزه نوازندگی و تلاش برای دیده شدن آثارشان شده بود.

به هر ترتیب طبق برنامه ریزی هایی که در این دوره انجام گرفته در کنسرت ویژه هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان آراز وجودی از تبریز با تک نوازی تار آذری، سلمان سلیمانی از تایباد با تک نوازی دوتار شرق خراسان، علی کمالی از کرمانشاه با دو نوازی دوزله و ضرب کردی، مژگان سیدی بوکانی از بوکان با دونوازی نرمه نای و ضرب کردی، مبینا یوسفی قرائی از گرگان با تک نوازی گیتار، میرنوید حمیدی از تهران با تک نوازی ویولنسل، کسری فریدی از تهران با تک نوازی پیانو و گروه برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان به سرپرستی رضا پرویززاده به اجرای برنامه می پردازند.

کنسرت هنرمندان برگزیده دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.