بلیت‌فروشی فیلم‌های جشنواره فجر دیجیتالی است

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: عرضه بلیت در گیشه حذف و بلیت‌فروشی فیلم‌ها دیجیتالی شد.

به گزارش روز شنبه سینما خراسان به نقل از ایرنا، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: عرضه بلیت در گیشه حذف شد. علاقه‌مندان زمان ثبت‌نام در سایت‌های معرفی‌شده کدی را دریافت می‌کنند و در روز نمایش فیلم با مراجعه به سینمای مورد نظر و ارائه کد بلیت را دریافت می‌کنند.

هر شماره همراه می‌تواند ۴ بلیت از هر فیلم را تهیه کند. بلیت‌ها تک‌فروشی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن هرکدام از فیلم‌ها اقدام به خرید کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته امور نمایش جشنواره، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره برای عموم مردم از دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود.

طبق سنوات گذشته، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) است.

بلیت های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام نمایند.

به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران، مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیت (مندرج در سامانه ها)، روزانه از ساعت ۹ الی ۲۳ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان هستند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

 

نهال