بن افلک پیروز نبرد با الکل شد/ پس از ۶ ماه بازگشت به زندگی

در حالی که «مشکلات سلامتی» بن افلک فیلمبرداری پروژه‌اش را شش ماه عقب انداخت، او سرانجام به پروژه ملحق شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از پیپل، جی‌سی شاندور کارگردان فیلم «مرز سه‌گانه» حاضر بود هر کاری که لازم بود را انجام دهد تا بن افلک بتواند در فیلمش نقش‌آفرینی کند، حتی اگر این […]


در حالی که «مشکلات سلامتی» بن افلک فیلمبرداری پروژه‌اش را شش ماه عقب انداخت، او سرانجام به پروژه ملحق شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از پیپل، جی‌سی شاندور کارگردان فیلم «مرز سه‌گانه» حاضر بود هر کاری که لازم بود را انجام دهد تا بن افلک بتواند در فیلمش نقش‌آفرینی کند، حتی اگر این کار به این معنی بود که باید شش ماه منتظر بماند تا این ستاره به نبرد خود با الکلی بودن غلبه کند.

شاندور به پیپل گفت افلک ۴۶ ساله قراردادش را امضا کرده بود تا در فیلمش نقش‌آفرینی کند، اما بعد مشغول دست‌وپنجه نرم کردن با «مشکلات سلامتی» شد و باعث شد این مسئله زیر سوال برود که او اصلاً می‌تواند به جمع بازیگران فیلم بپیوندد؟

شاندور گفت: «کمی با هم صحبت کردیم و پرسیدم واقعاً برمی‌گردی؟ اگر برمی‌گردی منتظرت می‌مانیم. او خیلی متعهد است و خیلی خوشحالم که این کار را کردیم چون به نظر می‌رسد این نقش در حال حاضر برایش درست باشد.»

او اضافه کرد: «شش ماه منتظر ماندیم و ارزشش را داشت.»

شاندور گفت این تأخیر حتی یک منفعت هم داشت و این بود که به اسکار آیزک دیگر ستاره فیلم اجازه داد کمی برنامه کاری‌اش را خلوت‌تر کند و بتواند در فیلم حضور داشته باشد. شاندور گفت: «سرنوشت بود. این فیلم این حس را به من داد که دقیقاً افرادی که می‌خواستیم را جذب کرده‌ایم.»

در این فیلم که محصول نت‌فلیکس است چارلی هانم، گرت هدلوند و پدرو پاسکال هم نقش‌آفرینی می‌کنند. آن‌ها نقش پنج سرباز سابق عملیات‌های ویژه ارتش ایالات متحده را بازی می‌کنند که دوباره گرد هم می‌آیند تا ثروت یک سلطان مواد مخدر را به سرقت ببرند.

شاندور گفت: «به نظرم خیلی جالب بود که این گروه دور هم جمع شد چون خود فیلم هم درباره اتحاد دوباره یک تیم بود و همه یکدیگر را می‌شناختند. بنابراین خیلی جالب بود که تمام این روابط داخل خود تیم هم وجود داشت.»

بن افلک در یک بیانیه احساسی در اینستاگرام خود اعلام کرد که ۴۰ روز را در یک مرکز درمان اعتیاد به الکل گذرانده است. او نوشت: «مبارزه کردن با اعتیاد نبردی سخت و برای تمام طول عمر است. به خاطر همین آدم هرگز درون یا بیرون از پروسه درمان نیست و این یک تعهد همیشگی است. دارم برای خودم و خانواده‌ام مبارزه می‌کنم.»