«بیگانگی» به ارمنستان می‌رود/ روایت یک عشق از دست رفته

کارگردان نمایش فیزیکال «بیگانگی» از حضور این اثر نمایشی در جشنواره تئاتر پانتومیم ارمنستان در مردادماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، غنچه شکوهیان نویسنده و کارگردان نمایش «بیگانگی» درباره اجرای این اثر نمایشی در جشنواره «مایم» ارمنستان، گفت: این اثر نمایشی کاری از گروه تئاتر سونر و محصول موسسه خانه پدری […]

کارگردان نمایش فیزیکال «بیگانگی» از حضور این اثر نمایشی در جشنواره تئاتر پانتومیم ارمنستان در مردادماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، غنچه شکوهیان نویسنده و کارگردان نمایش «بیگانگی» درباره اجرای این اثر نمایشی در جشنواره «مایم» ارمنستان، گفت: این اثر نمایشی کاری از گروه تئاتر سونر و محصول موسسه خانه پدری هنرمندان آمل است که امسال نماینده ایران در جشنواره پانتومیم ارمنستان خواهد بود. این جشنواره از ۲۰ تا ۲۳ مردادماه در شهر توریستی دزاخکادزور برگزار می‌شود.

وی درباره ویژگی‌های این نمایش توضیح داد: «بیگانگی» اثری فیزیکال و یک نمایش خیابانی است که روایت زندگی زن و مردی است که کودکی و نوجوانی را پشت سر گذاشته‌اند و در جوانی عاشق یکدیگر می‌شوند اما به خواست خود طرف مقابل را تغییر داده و می‌خواهند آنچه که دوست دارند از او بسازند. در ادامه شاهد هستیم که ۲ آدم جدید خلق می‌شوند که آدم‌های گذشته نیستند و نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند چون دیگر کامل نیستند و بخش‌هایی از وجودشان را که باعث شده بود عاشق یکدیگر شوند از دست داده‌اند. این نمایش اثری درباره ارتباط زن و مرد و روالی که یک رابطه عاشقانه طی می‌کند، است.

شکوهیان یادآور شد: این نمایش پیش از این در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان موفق به کسب جوایز کارگردانی، طرح و ایده، بازیگری و موسیقی شده است و در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز حضور داشت.

وی در پایان درباره گروه بازیگران نمایش گفت: نگار مجدد، مهیار ورزگان، افسون نبی‌پور و مریم سبک‌رو بازیگران این اثر نمایشی هستند و انتخاب و تنظیم موسیقی برعهده امیرمحمد بهزادی است.

جشنواره پانتومیم ارمنستان امسال از ۲۰ تا ۲۳ مرداد در شهر توریستی دزاخکادزور برگزار می‌شود. از ایران تاکنون نمایش‌هایی از رضا کشاورز و نازنین والاجم در این جشنواره حضور داشته‌اند.