«تابستان» اجرای ویژه خواهد داشت

پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه نمایش «تابستان» در یک سانس ویژه به صحنه خواهد رفت. به گزارش سینما خراسان، نمایش «تابستان» اثر برگزیده جشنواره بیستم تئاتر دانشگاهی، در روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه علاوه بر ساعت ۲۰ در یک سانس فوق العاده در ساعت ۱۵ نیز به صحنه خواهد رفت. نمایش «تابستان» به کارگردانی سعدی محمدی […]


پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه نمایش «تابستان» در یک سانس ویژه به صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «تابستان» اثر برگزیده جشنواره بیستم تئاتر دانشگاهی، در روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه علاوه بر ساعت ۲۰ در یک سانس فوق العاده در ساعت ۱۵ نیز به صحنه خواهد رفت.

نمایش «تابستان» به کارگردانی سعدی محمدی که پیش تر در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت کرده و به عنوان اثر برگزیده به این مرکز معرفی شده بود پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه علاوه بر ساعت ۲۰ در یک سانس فوق العاده ساعت ۱۵ نیز اجرا می شود.

در این نمایش حجت زینالی و سعدی محمدی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین حمید نادری دستیار کارگردان، زهرا صارمی مدیر صحنه، پرنیان امیرانتخابی اتاق فرمان، آرمین فرقانی منشی صحنه و شایان حبیبی طراح پوستر در این نمایش همکاری می کنند.

این اثر برنده تندیس کارگردانی، تندیس طراحی صحنه، تندیس بازیگر مرد و اثر برگزیده بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شده است.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «تابستان» می‌توانند در روز چهارشنبه ساعت ۲۰ و پنجشنبه ساعت ۱۵ و ۲۰ به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.