تاریخ معرفی برگزیدگان جشنواره عکس آب مشخص شد

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی عکس آب دوشنبه سیزدهم اسفند ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین معرفی می شوند. به گزارش سینما خراسان، هنرمندان برگزیده چهارمین جشنواره ملی عکس آب روز دوشنبه سیزدهم اسفند ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین معرفی می شوند. این در حالی است که بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، تعداد ۶۰ اثر […]


برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی عکس آب دوشنبه سیزدهم اسفند ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین معرفی می شوند.

به گزارش سینما خراسان، هنرمندان برگزیده چهارمین جشنواره ملی عکس آب روز دوشنبه سیزدهم اسفند ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین معرفی می شوند. این در حالی است که بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، تعداد ۶۰ اثر منتخب این نمایشگاه روز دوشنبه ۱۳ اسفند ماه در موزه هنرهای فلسطین به نمایش در آمده و تا ۲۰ اسفنند ماه میزبان علاقه مندان است.

در این روز و به مناسبت بزرگداشت روز ملی آب از نفرات برتر جشنواره با حضور مسئولان اتاق بازرگانی، کمیسیون ملی یونسکو و دبیر جشنواره با اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس تقدیر به عمل می آید.

این مراسم از ساعت ۱۱ تا ۱۵ در موزه هنرهای فلسطین واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان براداران شهید مظفر برقرار است. علاقه مندان هم برای تماشای این آثار می توانند تا ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به موزه هنرهای فلسطین مراجعه کنند.