تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد در قم

آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم عصر پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن اجتماعات مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم عصر پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ […]


آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم عصر پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن اجتماعات مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم عصر پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن اجتماعات مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد. در این مراسم از فعالان و پیشکسوتان تاثیرگذار در روند تئاتر انقلاب، تئاتر مسجد در قم تجلیل شد. به این ترتیب از کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، محمدرضا آزاد پژوهشگر و مدرس دانشگاه، اصغر نوبخت رئیس انجمن نمایش استان و صدیقه مشایخی از فعالان تئاتر قم قدردانی شد.

رئیس مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری در بخشی از این مراسم از روند رشد فعالیت دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد در قم پس از گذشت تنها یک سال از بازگشایی، ابراز شگفتی و رضایت کرد و از مسببان این حرکت تشکر نمود. وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه‌ای در حوزه هنری به منظور گسترش فعالیت دفتر بچه‌های مسجد در استان‌ها و حمایت بیش از پیش حوزه هنری این فعالیت‌ها خبر داد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از تاثیرگذاری فعالیت دفتر بچه‌های مسجد در فضای فرهنگی مساجد استان گفت و از جوانان و نوجوانان فعال در عرصه تئاتر مساجد خواست تا با جدیت به کار تئاتر ادامه دهند و از هنرمندان تئاتر کشور نیز خواست تا با این حرکت توجه داشته‌باشند.

اجرای تئاتر «اخلاق صاحبدلان» توسط بچه‌های مسجد امام زمان (عج) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.