تجلیل دبیرخانه تئاتر فجر از هنرمند پیشکسوت تئاتر دفاع مقدس

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به پاس سال‌ها تلاش و فعالیت موثر علی باسره از پیشکسوتان و چهره‌های تئاتر دفاع مقدس ایلام از وی تجلیل کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی جشنواره، شامگاه پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه در پایان اجرای نمایش «رسم عاشقی آب‌ها» نوشته مازیار رفعتی […]


دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به پاس سال‌ها تلاش و فعالیت موثر علی باسره از پیشکسوتان و چهره‌های تئاتر دفاع مقدس ایلام از وی تجلیل کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی جشنواره، شامگاه پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه در پایان اجرای نمایش «رسم عاشقی آب‌ها» نوشته مازیار رفعتی و کارگردانی محمد اسماعیل بیگی که از شهر ایلام در بخش مسابقه تئاتر ایران-دو در جشنواره حضور داشت از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند، سعید اسدی، پریسا مقتدی و عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، از علی باسره هنرمند پیشکسوت تئاتر ایلام و چهره تئاتر دفاع مقدس تجلیل شد.

در این مراسم سعید اسدی به نمایندگی از دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت ارزشمند علی باسره در حوزه های مختلف فیلمسازی و تئاتر یاد کرد و علی باسره را یکی از پیشکسوتان نه تنها تئاتر ایلام بلکه تئاتر ایران خواند که قدردانی و پاسداشت از هنرمندانی چون او وظیفه همگان است.

نمایش «رسم عاشقی آب ها» در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت که مسئولان و هنرمندانی چون شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مسعود دلخواه، صدرالدین زاهد، مهدی سقائیان، بهرام ابراهیمی، علی عابدی، مهدی حاجیان و محمدرضا الوند به تماشای این نمایش نشستند.