تحویل یک سالگی با یک نمایشگاه نوروزی/ «بهار شمایید، بهانه شمایید»

گالری وارطان همزمان با یک سالگی میزبان آثار نقاشی منتخب از هنرمندانی است که طی سال گذشته آثارشان را در این گالری به نمایش گذاشته‌اند. به گزارش سینما خراسان، گالری وارطان ابتدای سال ۹۷ با نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه با عنوان «خانه اول» گشایش یافت و در طول سال با ۱۰ نمایشگاه هنری کار […]


گالری وارطان همزمان با یک سالگی میزبان آثار نقاشی منتخب از هنرمندانی است که طی سال گذشته آثارشان را در این گالری به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش سینما خراسان، گالری وارطان ابتدای سال ۹۷ با نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه با عنوان «خانه اول» گشایش یافت و در طول سال با ۱۰ نمایشگاه هنری کار خود را ادامه داد.

بعد از نمایشگاه اول، نمایشگاه گروهی طراحی «کوه قاف، سری دوم»، نمایشگاه گروهی «ناطق»، نمایشگاه عکس «باد شمال»، نمایشگاه نقاشی مهدی راحمی با عنوان «تراس»، نمایشگاه نقاشی شعیب کاشانی با عنوان «مگنتیت»، نمایشگاه نقاشی‌های مرتضی اردلان با عنوان «تاری»، نمایشگاه گروهی «طبیعت بی جان»، نمایشگاه نقاشی‌های مریم صفری با عنوان «فرسنگ‌ها از هر سو» و نمایشگاه نقاشی‌های آوین فرهادی با عنوان «دور مشهود» در این گالری برگزار شد.

حالا در ایام نوروز ۹۸ گالری وارطان همزمان با یک سالگی، میزبان آثار منتخب نقاشی است که طی یک سال گذشته در این گالری به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه گروهی که با عنوان «تحویل یک سالگی گالری وارطان» تا ۲۰ فروردین ۹۸ برقرار است، آثاری از مرتضی اردلان، امیرحسین اسماعیلی، ژاله اکبری، مرتضی پورحسینی، مهرداد پورنظرعلی، پرهام پیوندی، مسعود جزنی، پژمان حکیمی، حامد حکیمی، سعید خالقی، آیدین خانکشی پور، مرتضی خسروی، مصطفی خسروی، هما خسروی، محمد خلیلی، گیتا داوری، مهدی درویشی و مهدی راحمی به نمایش گذاشته شده است.

در استیتمنت این نمایشگاه نقاشی که حال و هوایی نوروزی دارد، آمده است:

«نو شدن، نو دیدن، نو انگاشتن شدنی‌ست!

ده‌ها دلیل برای نشدن، نبودن، ندیدن، فراهم است، شدنی‌ست!

می‌دانیم که تحمل رنج دوران، شود لیک به خون جگر شود.

هر بار، هر لحظه که شوقی هر چند خُرد برانگیخته شود، تحویل می شویم.

بهار شمایید، بهانه شمایید، شوق شمایید، ایام شمایید…»