تدارک تئاتر فجر برای هشتمین روز؛ ۱۸ اجرای صحنه‌ای و خیابانی

امروز شنبه هشتم بهمن ماه همزمان با هشتمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۸ نمایش در بخش اجراهای صحنه‌ای و ۱۰ نمایش در بخش خیابانی روی صحنه می‌روند.

به گزارش روز شنبه سینما خراسان به نقل از ایرنا، چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر شنبه هشتم بهمن ماه در هشتمین روز این رویداد شاهد ۱۸ اجرا خواهد بود.

در بخش اجراهای صحنه ای نمایش های مدق الحناء به نویسندگی عباس الحایک به کارگردانی یوسف البلوشی از عمان ساعت ۲۰ تالار وحدت، مضحکه عجایب المخلوقات به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر ساعت ۱۷ و ۲۰ تالار اصلی تئاتر شهر، شاید باران شدی به نویسندگی شهرام کرمی و کاگردانی مرتضی نجفی از قزوین ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسوی تئاتر شهر، کشتن تن به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می روند.

سم زدایی به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از کرج ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی تئاتر شهر، قطار ناقوره به نویسندگی و کارگردانی ایاد الریمونی از اردن در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر ساعت ۱۷ و ۲۰، آسمان پا به ماه به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان از تهران ساعت ۱۶ و ۲۰:۳۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، دختران نوشته علی دلپیشه و کارگردانی علی دلپیشه و کیانوش ایازی تهران ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ از دیگر نمایش های اجرایی هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر هستند.

اجراهای خیابانی هشتمین روز

همچنین در بخش نمایش های خیابانی اثر مام به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز ۲ ساعت ۱۴، بی وقتی نوشته محمدرضا جعفری لفوت به کارگردانی آدینه رحیم نژاد از اصفهان ساعت ۱۴:۳۰، هیبت به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود ساعت ۱۵، پرسه در نیاز به نویسندگی و کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری ساعت ۱۵:۳۰، پارادوکس به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران ساعت ۱۶، بودن برای بودن به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۶:۳۰، دردسرهای یک موجود موذی به نویسندگی محسن عالم زاده و کارگردانی مهسا دهقانی از یزد ساعت ۱۷ از جمله اجراهای خیابانی امروز در پهنه رودکی مقابل تالار حافظ هستند.

همچنین بازی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب ساعت ۱۸، صداهای خوابیده در خاک به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان ساعت ۱۸:۳۰ از دیگر اجراهایی بخش نمایش خیابانی هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر هستند که امروز مقابل تالار حافظ در پهنه رودکی اجرا می شوند.

نمایش پلاسما به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان نیز ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی ولیعصر توسط گروه نمایشی اجرا می شود.

 

نهال