تدوین «سرزمین آبی» به نیمه رسید/ انجام دیگر مراحل فنی در اروپا

تدوین فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به نیمه رسید. به گزارش سینما خراسان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق توسط احمد ودیعی در کشور جمهوری چک در حال تدوین است و پس از به […]

تدوین فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به نیمه رسید.

به گزارش سینما خراسان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق توسط احمد ودیعی در کشور جمهوری چک در حال تدوین است و پس از به اتمام رسیدن تدوین، صداگذاری این فیلم در ایران توسط بهروز شهامت، اتالوناژ و اصلاح رنگ توسط دیمیتری ویشنیاک در اکراین و ساخت موسیقی آن توسط رمان کروتین در کشور ایتالیا انجام می‌شود.

این فیلم که فیلمبرداری آن در سوادکوه استان مازندران انجام شده و تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری چک است با همکاری کمپانی‌هایی از کشورهای اکراین و ایتالیا به صورت کامل در بخش خصوصی ساخته شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکران عمومی خود را از اروپا و آمریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دکتر آرش پیرو پس از مشکلاتی، تهران را به مقصد روستایی مرزی ترک می‌کند. دکتر در روستا به کشف پازل‌هایی از گذشته می‌پردازد.»