«تردست» خوانش‌گران خود را شناخت

خوانش‌گران نمایشنامه خوانی «تردست» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی معرفی شدند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، نمایشنامه خوانی «تردست» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی که در ادامه برنامه های نمایشنامه خوانی در تماشاخانه سرو اجرا خواهد شد خوانش گران خود را شناخت. در […]


خوانش‌گران نمایشنامه خوانی «تردست» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی معرفی شدند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، نمایشنامه خوانی «تردست» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی که در ادامه برنامه های نمایشنامه خوانی در تماشاخانه سرو اجرا خواهد شد خوانش گران خود را شناخت.

در این نمایشنامه خوانی مالک حد پورسراج، علی سلیمانی، علی برجی، فرشیدصمدی پور، مهیارطهماسبی، علی خازنی، محسن حسین قلی پور، حسین میرزائیان و سیروس همتی به ایفای نقش و خوانش متن می پردازند.

نمایشنامه خوانی «تردست» از روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه همزمان با عید سعید غدیرخم و از ساعت ۱۹ تا جمعه ۱ شهریور ماه در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس میزبان علاقه مندان خواهد بود.

این نمایشنامه خوانی در روز آخر اجراهای خود جمعه یکم شهریور ماه در ۲ سانس ۱۷ و ۱۹ اجرای برنامه خواهد داشت.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در خیابان آیت الله طالقانی نرسیده به خیابان مفتح جنب ایستگاه مترو واقع شده است.