تعداد سریال‌های نمایش خانگی دو رقمی می‌شود

به زودی پنج سریال «نیوکمپ»، «آمستردام»، «هفت»، «پدرگواردیولا» و «بهشت تبهکاران» در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود. با احتساب این مجموعه‌های داستانی و سریال‌های در حال پخش، تعداد سریال‌های نمایش خانگی دو رقمی می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ایرنا، در بین سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی ژانرهای کمدی (نیوکمپ)، تاریخی (بهشت تبهکاران) و اجتماعی (آمستردام، پدرگواردیولا و هفت) دیده می‌شود. نیوکمپ ساخته منوچهر هادی، آمستردام به کارگردانی مسعود قراگزلو، هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده، پدرگواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله و بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی عناوین پنج سریالی است که احتمالا تا پایان اردیبهشت راهی نمایش خانگی شود.

در حال حاضر سریال‌های رهایم کن، آکتور، سرگیجه، سیاه چاله، دیو و ماه پیشونی از پلتفرم‌های مختلف نمایش خانگی در حال پخش است.

مهران مدیری با «پدرگواردیولا» می‎‌آید

سریال پدر گواردیولا به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است. از نمونه کارهای او به عنوان فیلمنامه‌نویس می‌توان به آثاری همچون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد.

در سریال پدرگواردیولا مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی، نسیم ادبی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، نسیم ادبی، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی، مصطفی حبیبی‌منش به عنوان بازیگر جلوی دوربین سعید براتی رفته‌اند.

آرش عدل‌پرور یکی از خوانندگان عرصه موسیقی نیز در سریال پدر گواردیولا عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است.

فیلمبرداری این سریال، تیرماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.

در خلاصه داستان پدر گواردیولا آمده است: پدر گواردیولا که موضوعی اجتماعی دارد، قصه یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند…

رضا یزدانی در «بهشت تبهکاران»

بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری‌جوزانی به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می‌شود.

در این سریال تاریخی که مهران مدیری، جمشید هاشم پور، علی نصیریان، حسام منظور، بهنام تشکر، حمید گودرزی، هومن برق نورد، علی اوجی، رضا شفیعی جم، بیتا فرهی، لادن مستوفی، امیرحسین آرمان و رضا یزدانی بازی می کنند، بازه مهمی از تاریخ معاصر ایران روایت می شود. بخش زیادی از این سریال در شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شد.

سریال بهشت تبهکاران روایت تاریخی سال ۱۳۲۹ که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر «نصر» توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌ زار تهران به قتل رسید و رویدادهای قبل از ملی شدن صنعت نفت را بیان می کند.

بخش عمده سریال در تئاتر نصر فیلمبرداری شده؛ البته ساختمان تئاتر نصر توسط شهرداری تهران بازسازی شده است.‌

جعفری‌جوزانی نخستین‌بار با فیلم جاده‌های سرد در چهارمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد و در سال‌های بعد با شیر سنگی و در مسیر تندباد از چهره‌های مهم سینماگران نسل انقلاب بود که فیلم‌هایش در جشنواره فجر مورد توجه قرار می‌گرفت. جوزانی در دهه‌های۷۰ و ۸۰ کمتر فیلم ساخت و سال‌ها درگیر سریال تاریخی درچشم باد بود.

مهدی پاکدل به «آمستردام» رسید

سریال آمستردام محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. این کارگردان ۳۵ ساله در دو اثر قبلی‌اش (بیست هفته و هفتم) هم خودش فیلمنامه را نوشته است.

مهدی پاکدل نقش اول این سریال را بازی می‌کند که نام او در این سریال باربد است. در کنار او بازیگرانی مانند شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، نسیم ادبی، هنگامه قاضیانی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، رویا جاویدنیا و ارمیا قاسمی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: ما یه خانواده ایم، یه خانواده عادی با یه کسب و کار آبرومند … حتما واسه تون سوال میشه چه جوری میشه با این‌کسب و کار اینجوری زندگی کرد؟؟؟ مهم اینه که هنوز زنده ایم … هنوز خونواده ایم … تا جایی که دیگه نتونیم…

سریال آمستردام قرار بود هفته گذشته پخش شود که عرضه آن منتفی شد. تاریخ پخش جدید آن هنوز اعلام نشده است.

«هفت» دانشجوی خلافکار

سریال هفت به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده محصول سال ۱۴۰۰ است. مهدی هاشمی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امیرجعفری، بابک حمیدیان، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی، نوال شریفی، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی و نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از این قرار بود این سریال در هفت اپیزود ساخته شود که بنابر دلایلی به ۱۵ قسمت رسیده و داستانش محور درآمدزایی هفت دانشجو است که به راه‌ خلاف می رسند.

هفت یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

کمدی جدید کارگردان «آینه بغل»

سریال کمدی نیوکمپ جدیدترین ساخته منوچهر هادی به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی قصه خانواده سرچشمه را در جست‌وجوی رویاهای کوچک‌شان روایت می‌کند که رویایی بزرگ در خانه آنها را می‌زند.

پس از تجربه موفق و پرمخاطب سریال نیسان آبی، نیوکمپ دومین ساخته کمدی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی است که نویسندگی آن را بابک کایدان بر عهده دارد.

منوچهر هادی و بابک کایدان پیش از این سابقه همکاری در فیلم‌های سینمایی کمدی مثل: رحمان ۱۴۰۰، من سالوادور نیستم، آینه بغل را با یکدیگر داشتند.

بازیگران این سریال حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند و ایمان صفا با حضور فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی هستند و اکبر عبدی و حمید گودرزی در آن حضور افتخاری دارند که به زودی از شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

سریال نیوکمپ در پلتفرم (سکوی اینترنتی) فیلیمو عرضه می‌شود و دو سریال آمستردام و پدرگواردیولا متعلق به پلتفرم تازه تاسیس تماشاخونه است.

 

نهال