تعطیلی ۸ روزه عمارت نوفل‌لوشاتو/ ۵ نمایش جدید روی صحنه می‌روند

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو از امروز شنبه ۱۶ شهریور به مدت ۸ روز تعطیل است و دور جدید اجراها از روز یکشنبه ۲۴ شهریور آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، دور جدید اجراهای مجموعه نمایشی نوفل لوشاتو پس از پایان دهه اول محرم و روزهای سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانشان و پس […]


عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو از امروز شنبه ۱۶ شهریور به مدت ۸ روز تعطیل است و دور جدید اجراها از روز یکشنبه ۲۴ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، دور جدید اجراهای مجموعه نمایشی نوفل لوشاتو پس از پایان دهه اول محرم و روزهای سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانشان و پس از پایان تعطیلات ۸ روزه از ۲۴ شهریور و با ۵ نمایش آغاز می‌شود.

«شاتر شیطان» به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر و تهیه‌کنندگی محمد خرم یکی از این آثار است که از ۲۴ شهریور ساعت ۱۹:۴۵ اجرای خود را در سالن شماره دوی این عمارت آغاز می‌کند و شکیب شجره، فرزانه سهیلی و همایون حیدرزاده در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«عمل» به نویسندگی مهدی اسدزاده و کارگردانی شکوفه طاهری هم نمایش دیگری است که با بازی عرفان ابراهیمی، بیتا ایپکچی، حسن تسعیری، نسرین درخشان‌زاده، ناز شادمان و مسعود غزنچایی (به ترتیب حروف الفبا) از روز ۲۴ شهریور ساعت۲۱:۳۰ در سالن شماره ۲ روی صحنه می‌رود.

«فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی شیوا دیناروند هم نمایش دیگری است که در همین تاریخ با حضور افشین سنگ‌چاپ، ایمان صفا، آذین فولادوند، محمدحسین سیاهپوش و رضوان کرباسی به‌عنوان بازیگر، روی صحنه می‌رود.

«خاندان چن‌چی» به کارگردانی محمدامین سعدی هم اثر دیگری است که بر اساس متنی از آنتونن آرتو و پرسی بیشی شلی با ترجمه بهزاد قادری و شهرام نراقی ساعت ۱۸ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود و علی کشوری، میثم جهانگیری، آرام نیک بین، نسیم ایمانی، محمد محمدزاده، شبیر رامتین، مصطفی برات‌پور، بهروز صیامی، نیما منصوری، رامک نوروزی، علی کاشمری و رزا ارجمندی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«حماقت ایکاروس» به کارگردانی محمدرضا حسینی و «سه کیلو ۲۵۰ گرم» به کارگردانی محسن نجارحسینی هم دیگر آثاری هستند که در هفته پایانی شهریور و روزهای نخست مهرماه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش‌ها به سامانه‌های فروش بلیت و یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ مراجعه کنند.