تغییر در برنامه‌های سربازی سنگاپور

پس از مرگ یک بازیگر جوان و نامدار سنگاپوری در دوره سربازی، این کشور مقررات و برنامه‌های سخت دوره سربازی را کاهش می‌دهد. به گزارش سینما خراسان به نقل از هالیوود ریپورتر، نیروهای مسلح سنگاپور پس از مرگ آلویسیوس پانگ بازیگر جوان این کشور در دوره سربازی در برنامه‌های آموزشی نظامی خود تجدید نظر می‌کنند. […]


پس از مرگ یک بازیگر جوان و نامدار سنگاپوری در دوره سربازی، این کشور مقررات و برنامه‌های سخت دوره سربازی را کاهش می‌دهد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از هالیوود ریپورتر، نیروهای مسلح سنگاپور پس از مرگ آلویسیوس پانگ بازیگر جوان این کشور در دوره سربازی در برنامه‌های آموزشی نظامی خود تجدید نظر می‌کنند.

ارتش سنگاپور دیروز پنجشنبه ۲۴ ژانویه اعلام کرد که مدت، شدت و دوره برنامه‌های آموزشی خود را کاهش می‌دهد.

آلویسیوس پانگ به عنوان سرباز در حال آموزش در نیوزیلند بود. وی وقتی در حال تعمیر لوله یک تفنگ بسیار بزرگ شبیه لوله تانک بود، دچار آسیب شد و در نتیجه شکم و قفسه سینه او متلاشی شد.

این اتفاق شنبه پیش افتاد و وی چند روز در کما بود تا چهارشنبه ۲۳ ژانویه وزیر دفاع خبر درگذشت وی را اعلام کرد. این بازیگر ۲۸ سال داشت.

در ادامه مباحثی که پس از این حادثه مطرح شد رییس نیروهای دفاع سنگاپور دیروز پنجشنبه اعلام کرد برنامه‌های آموزشی نیروهای مسلح سنگاپور تغییر خواهد کرد.

مردان جوان در سنگاپور ۲ سال را در خدمت می‌گذرانند و بعد به صورت دوره‌ای کارهای نظامی می‌کنند. پانگ دوره تمام وقت خود را به اتمام رسانده و به عنوان تکنسین تسلیحات به صورت دوره‌ای به خدمت فراخوانده شده بود.

ترتیب تشییع جنازه وی داده شده اما خانواده وی منتظر انتقال جنازه پسرشان هستند. پیش از ترک سنگاپور وی در توییتر نوشته بود که سال ۲۰۱۹ او با پرواز به نیوزیلند به مدت ۳ هفته شروع می‌شود تا بتواند در یک عملیات شرکت کند و به زودی برمی‌گردد.

هر سال ارتش نیوزیلند این عملیات را برگزار می‌کند. پانگ در حال تعمیر یک قطعه از موتور توپخانه شبیه یک تانک بود که با این رویداد روبرو شد.

این بازیگر در سال ۲۰۱۶ در فیلم «جوان و افسانه‌ای» و سریال‌های تلویزیونی از جمله «سی.ال.آی.اف» در سال ۲۰۱۱ و «جستجوگران حقیقت» در سال ۲۰۱۶ بازی کرده بود.