مشهد؛ مجری یکی از دقیق‎ترین جدول‎های اکران در کشور

 آخرین هماهنگی ها برای اجرای هرچه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر در مشهد؛ تمام مقدمات برای اکران گسترده و باکیفیت فیلم های جشنواره فجر در مشهد فراهم شده است  رئیس اداره سینمایی استان خراسان رضوی گفت: تلاش های زیادی برای برنامه ریزی دقیق و مدون سیانس های اکران فیلم ها صورت گرفته که درنهایت امروز […]

 آخرین هماهنگی ها برای اجرای هرچه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر در مشهد؛

تمام مقدمات برای اکران گسترده و باکیفیت فیلم های جشنواره فجر در مشهد فراهم شده است

 رئیس اداره سینمایی استان خراسان رضوی گفت: تلاش های زیادی برای برنامه ریزی دقیق و مدون سیانس های اکران فیلم ها صورت گرفته که درنهایت امروز می توانیم بگوییم که یکی از دقیق ترین جدول های اکران در کشور را دراختیار داریم.

به گزارش ستادخبری معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلسه هماهنگی مدیران سینمایی شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد با حضور سینماداران و سینماگران مشهدی در سالن جلسات معاونت هنری اداره کل برگزار شد.

در این جلسه برنامه های مدون و سازمان دهی لازم برای اکران گسترده و باکیفیت فیلم های جشنواره شانزدهم در مشهد موردبحث قرار گرفت و آخرین هماهنگی ها برای اجرای هرچه باشکوه تر این فستیوال سینمایی صورت گرفت. مدیران و دست اندرکاران اجرایی در پردیس های سینمایی اطلس، سیمرغ، گلشن و هویزه آخرین پیشنهادات خود را ارائه کرده و به بحث گذاشتند.

سید حجت طباطبایی رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن ارائه جدول اکران برنامه ها به سینماداران اظهارداشت: تلاش های زیادی برای برنامه ریزی دقیق و مدون سیانس های اکران فیلم ها صورت گرفته که درنهایت امروز می توانیم بگوییم که یکی از دقیق ترین جدول های اکران در کشور را دراختیار داریم.

 در ادامه مراسم، محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره فجر امسال خاطرنشان کرد: این روزها احساسات مثبت و هیجانات پرنشاطی را دربین جوانان مشهدی مشاهده می کنیم چراکه امسال برای نخستین بار جشنواره فجر با تمام اکران ها به مشهد می آید ولذا آراء و نظرات مشهدی ها در تعیین بهترین فیلم جشنواره از نگاه مردم دخیل خواهد بود.

وی افزود: بسیار امیدواریم که همدلی و همگرایی موجود میان هنرمندان، سینماداران و اصحاب رسانه منجر به پررنگ تر شدن تأثیرات این فستیوال سینمایی بر افزایش سطح نشاط اجتماعی در مشهد شود و بتوانیم فیلم های فاخر این رویداد فرهنگی بزرگ را در معرض دید عموم و علاقمندان به سینما قرار دهیم.

شانزدهم جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه امسال در پردیس های سینمایی مشهد اجرا خواهد شد. این نخستین بار است که فیلم های جشنواره در تمام بخش ها به صورت کامل اکران می شوند.

انتهای پیام/