تمام مقدمات برای اکران گسترده و باکیفیت فیلم‎های جشنواره فراهم شده است

آخرین خبرها از جلسات هماهنگی جشنواره فیلم فجر در مشهد؛ تمام مقدمات برای اکران گسترده و باکیفیت فیلم های جشنواره فجر در مشهد فراهم شده است معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همدلی و همگرایی بسیارخوبی میان هنرمندان، مدیران پردیس های سینمایی و برگزارکنندگان مراسم وجود دارد و امیدوارم با […]

آخرین خبرها از جلسات هماهنگی جشنواره فیلم فجر در مشهد؛

تمام مقدمات برای اکران گسترده و باکیفیت فیلم های جشنواره فجر در مشهد فراهم شده است

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همدلی و همگرایی بسیارخوبی میان هنرمندان، مدیران پردیس های سینمایی و برگزارکنندگان مراسم وجود دارد و امیدوارم با استقبال مردم، همه بتوانیم شیرینی اکران باکیفیت و گسترده جشنواره فجر را در مشهد بچشیم.

به گزارش ستادخبری معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلسه هماهنگی مدیران سینمایی شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد با حضور مدیران سینمایی استان، اعضای حوزه هنری، سینماگران، هنرمندان و اساتید دانشگاهی در سالن جلسات معاونت هنری اداره کل برگزار شد.

در این جلسه سینماگران و برخی از مدیران سینمایی نظرات و راهبردهای خود را در خصوص اکران گسترده و باکیفیت تر فیلم های جشنواره شانزدهم ارائه کردند. دارابی مدیر پردیس اطلس، دبیر زاده مدیر پردیس سیمرغ و جیرانی مدیر پردیس گلشن و مدیران پردیس‎های سینمایی دیگر، به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و فضاسازی ها در سالن های اکرانی پرداختند.

محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره فجر امسال ضمن تبیین هدف برگزاری این جلسه گفت: با تشکیل کارگروه های اجرایی و نظارتی درپی ایجاد اتفاق نظر و همگرایی در حوزه اکران ها هستیم و امیدواریم اکران کامل جشنواره شانزدهم در مشهد منجر به افزایش سطح نشاط اجتماعی شود.

وی افزود: همدلی و همگرایی بسیارخوبی میان هنرمندان، مدیران پردیس های سینمایی و برگزارکنندگان مراسم وجود دارد و امیدوارم با استقبال مردم، همه بتوانیم شیرینی اکران باکیفیت و گسترده جشنواره فجر را در مشهد بچشیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: موضوعی که جشنواره امسال را ویژه تر از سالهای گذشته می کند، مصادف بودن خجسته آن با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی است. این موضوع را به فال نیک می‎گیریم و امیدواریم مردم جشن چهل سالگی را در جشنواره برگزار کنند.

شانزدهم جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه امسال در پردیس های سینمایی مشهد اجرا خواهد شد. این نخستین بار است که فیلم های جشنواره در تمام بخش ها به صورت کامل اکران می شوند.

انتهای پیام/