«تنها راه ممکن» شبنم قلی‌خانی در شانو

نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه در تماشاخانه شانو به صحنه می رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، «تنها راه ممکن» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت […]


نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه در تماشاخانه شانو به صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، «تنها راه ممکن» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه شانو به صحنه می رود.

در این اثر نمایشی آرام احمدی نیا، مهدی افشاری، محمد بختیاری، سعید بینا، نگین پزشکی، فاطمه پریدار، کیانا تاجیک، الهه جامی، محمد حاجی محمدی، پارسا خسروی، امیرحسین رحمانی، فردین رحمان پور، سعید ره نورد، علیرضا رئیسی، ماکان سیگارچی، ندا سهرابیان، گلناز شیرانی، زهرا عبدالهی، دینا غلامی، امیر فرمانی، امیرحسین مرادی، کامیار مهدیزاده، نگار مهری، محسن مولایی و محمدرضا نیکزاد به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل نمایش «تنها راه ممکن» می توان به تهیه کننده الهه کمال خانی، تبلیغات مجازی میلاد لطیفی، طراح پوستر امیرحسین صید آبادی، طراح تیزر محمد علوی، مشاور رسانه ای سید محمد صادق سیادت اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: اپیزودهای «تنها راه ممکن» برش هایی از وضعیت ما در این دنیاست و اگرچه در انتها آب پاکی را روی دست ما میریزد که تنها راه ممکن برای حکم فرما شدن خوبی بر دنیا، ناممکن است و عدالتی در این، برای آدم ها نیست اما در ذات خود امیدی نهفته دارد چرا که تئاتر است و تئاتر با نشان دادن دنیا را بهتر می کند. بر روی صحنه تنها راه ممکن، غیر ممکن نیست…

پس از چند تجربه کارگردانی در دهه هشتاد، تنها راه ممکن دومین تجربه کارگردانی شبنم قلی‌خانی به همراه هنرجویان و شاگردانش در عرصه بازیگری است. او پیش از این در دی ماه نمایش «شایعه بی اساس» را به همراه هنرجویان دوره قبل خود در تماشاخانه مهرگان به صحنه برده بود.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه شانو مراجعه کنند.