توضیحات معاونت فرهنگی هنری بسیج درباره پروژه «سلام به آینده»

معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین پیرو انتشار خبر «نماهنگ سلام به آینده» در روز ۱۷ بهمن ماه سال جاری توضیحاتی را ارائه داد. به گزارش سینما خراسان، مصطفی زیبایی‌نژاد معاون هماهنگ کننده در امور تخصصی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با ارسال نامه‌ای به گروه هنر سینما خراسان توضیحاتی را درباره خبر انتشار […]


معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین پیرو انتشار خبر «نماهنگ سلام به آینده» در روز ۱۷ بهمن ماه سال جاری توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سینما خراسان، مصطفی زیبایی‌نژاد معاون هماهنگ کننده در امور تخصصی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با ارسال نامه‌ای به گروه هنر سینما خراسان توضیحاتی را درباره خبر انتشار «نماهنگ سلام به آینده» ارائه داد.

در متن این نامه آمده است: «بدینوسیله اعلام می‌شود خبر شماره ۴۵۳۵۳۹۵ در قسمت موسیقی و هنرهای تجسمی درج شده در سینما خراسان صحیح نیست و می‌بایست قبل از درج با این مرکز که صاحب امتیاز این اثر می باشد، هماهنگ می‌شد. لذا ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران، مقتضی است نسبت به اصلاح آن به شرح زیر دستور لازم را صادر فرمایید.

۱- اثر نامبرده شده نماهنگ (موزیک ویدئو) نیست و «فلش ماب» است و نماهنگ آن در آستانه ساخت است.

۲- این اثر توسط خانه سرود و نماهنگ بسیج که ذیل مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج است ساخته شده است و صاحب امتیاز آن از نظر مادی و معنوی تنها این مرکز است.

شایان ذکر است ان شاالله به‌زودی نشست خبری با این موضوع برگزار خواهد شد.»