تولید «حال» به تعویق افتاد/ پروانه ساخت را تمدید نکردم

تورج منصوری تهیه‌کننده «حال» از تعویق تولید این فیلم سینمایی تا سال آینده خبر داد. تورج منصوری مدیر فیلمبرداری و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به پروژه سینمایی «حال» گفت: متأسفانه شرایط لازم برای تولید پروژه سینمایی «حال» فراهم نشده است و در تلاش هستیم تا آن را سال آینده جلوی […]


تورج منصوری تهیه‌کننده «حال» از تعویق تولید این فیلم سینمایی تا سال آینده خبر داد.

تورج منصوری مدیر فیلمبرداری و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به پروژه سینمایی «حال» گفت: متأسفانه شرایط لازم برای تولید پروژه سینمایی «حال» فراهم نشده است و در تلاش هستیم تا آن را سال آینده جلوی دوربین ببریم.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که سبب شد تا ساخت این پروژه به تعویق بیفتد جستجو برای جذب سرمایه‌گذار مناسب بود. البته فیلمنامه نیاز به تغییراتی داشت که همه این مسائل سبب شد تا تولید این پروژه با تأخیر همراه شود.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: مساله دیگر این است که زمان دریافت پروانه «حال» به پایان رسیده بود و باید دوباره آن را تمدید می‌کردیم، با توجه به اینکه شرایط لازم برای تولید این فیلم فراهم نمی‌شد، تصمیم گرفتیم، پروانه ساخت این پروژه را تمدید نکنیم.

منصوری با اشاره به اینکه تهیه‌کننده یک فیلم از زمان صدور پروانه ساخت تا زمان تولید تنها ۲ ماه وقت دارد، گفت: بی شک در این زمان اندک، نمی‌توانستیم شرایط لازم برای تولید فیلم را فراهم کنیم. «حال» یک اثر طنز اجتماعی است که قرار است در لوکیشن‌های مختلفی در تهران، حومه تهران و شمال کشور فیلمبرداری می‌شود.