تیزر «اوستاد نوروز پینه دوز» منتشر شد/ ازدواج مجدد مرد تنوع طلب

جدیدترین تیزر نمایش «اوستاد نوروز پینه دوز» که به کارگردانی رحمت امینی در تالار قشقایی روی صحنه است، منتشر شد. دریافت ۱۴ MB به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، در دومین هفته از آغاز اجرای نمایش «اوستاد نوروز پینه دوز» که در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود، تیزر این اثر نمایشی نیز منتشر شد. […]


جدیدترین تیزر نمایش «اوستاد نوروز پینه دوز» که به کارگردانی رحمت امینی در تالار قشقایی روی صحنه است، منتشر شد.

دریافت ۱۴ MB

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، در دومین هفته از آغاز اجرای نمایش «اوستاد نوروز پینه دوز» که در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود، تیزر این اثر نمایشی نیز منتشر شد.

نمایشنامه «اوستاد نوروز پینه دوز» که در سال ۱۲۹۸ با مضمونی انتقادی اجتماعی توسط مرحوم کمال الوزاره محمودی نوشته شده، در صدمین سالگرد نگارش این نمایشنامه ایرانی در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت.

نوید جهانزاده، سارا الهیاری، آیلار نوشهری، مرتضی نجفی، رضا دشتکی، رها آرشید، دلارام ترکی، سحر آقاسی، رامین خطیب، هیوا امینی، عرفان معصومی بازیگران این اثر نمایشی هستند این در حالی است حامد مکملی بازنویس و فرزاد برهمن، آرزو لشگری، سمیه شوقیان، مهدی نامجو اعضای گروه موسیقی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند. شیرین جهانزاده نیز عکاس این اثر نمایشی است.

داستان نمایش از این قرار است که اوستاد نوروز، پینه دوزی فقیر اما تنوع طلب است که با وجود داشتن ۲ همسر، با دیدن زنی زیبارو، هوس ازدواج مجدد می‌کند و برای رسیدن به خواسته‌اش، زمین و زمان را بر هم می‌زند اما ….

این اثر نمایشی تا ۹ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.