جزییات اختتامیه جشنواره فیلم ۱۰۰ اعلام شد

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ عصر جمعه ۱۰ اسفند ماه با حضور رییس حوزه هنری و خوانندگی نیما مسیحا در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود. به گزارش سینما خراسان، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ١٠٠» ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۱۰ اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد. […]


مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ عصر جمعه ۱۰ اسفند ماه با حضور رییس حوزه هنری و خوانندگی نیما مسیحا در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش سینما خراسان، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ١٠٠» ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۱۰ اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد. در این مراسم محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و تعدادی از مسولان سازمان سینمایی به عنوان مهمان ویژه حضور دارند.

در این مراسم نیما مسیحا به همراه محمدرضا چراغعلی به اجرای قطعاتی از موسیقی پاپ می‌پردازند.

محمدرضا چراغعلی آهنگساز و نوازنده موسیقی، درباره قطعات منتخب برای مراسم اختتامیه جشنواره گفت: نوع قطعات براساس موضوعیت جشنواره «فیلم ١٠٠» انتخاب شده است و در نظر داریم با اجرای یک قطعه موسیقی بی کلام به همراهی جابر اطاعتی و ٢ قطعه آوازی به نام «دست‌های آلوده» و «یک لحظه» به هنرمندی نیما مسیحا، میزبان میهمانان این مراسم باشیم.

وی افزود: انتخاب نیما مسیحا به عنوان خواننده سرشناس و محبوب برای این مراسم تدبیری سنجیده مسئولان این جشنواره بوده و باعث افتخار بنده است که در کنار این هنرمند نوازنده موسیقی هستم.