جزییات اولین شب رویداد تابستانه جشنواره موسیقی «صبا» اعلام شد

گروه ها و هنرمندان برگزیده اولین دوره جشنواره موسیقی «صبا» دوشنبه دهم تیر در تالار رودکی کنسرتی را برگزار می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، در نخستین شب رویداد تابستانه جشنواره موسیقیِ صبا که ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۰ تیر در تالار رودکی تهران برگزار می شود، آثاری از برگزیدگان دوره نخست این […]


گروه ها و هنرمندان برگزیده اولین دوره جشنواره موسیقی «صبا» دوشنبه دهم تیر در تالار رودکی کنسرتی را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، در نخستین شب رویداد تابستانه جشنواره موسیقیِ صبا که ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۰ تیر در تالار رودکی تهران برگزار می شود، آثاری از برگزیدگان دوره نخست این جشنواره اجرا خواهد شد.

در این برنامه، گروه کر شهر تهران، به رهبری مهدی قاسمی، سه اثر از آهنگسازان جوان، حسن رحیمی، الناز کریمی، و سپهر سراجی را روی صحنه خواهد برد. این در حالی است که گروه موسیقی «کاروان» از تبریز و برگزیده آنسامبل ایرانی نخستین جشنواره صبا سه قطعه از ساخته‌های حسین توحیدوند، سرپرست این گروه را اجرا خواهد کرد.

در بخش دیگر برنامه، آنسامبل دانشگاه تهران با نوازندگی پیانو هستی صفائی، نوازندگی ویولن اوتیا آراکلیان و نوازنده ویولن سل پارسا هادی به‌نمایندگی از برگزیدگان دانشگاه‌تهرانیِ نخستین دوره، تریوی الژیک ش. ۱ ساخته سرگِی راخمانیِنُف، آهنگ‌ساز برجسته روس را روی صحنه خواهد برد.