جشنواره آواهای رضوی رویداد برگزیده جشنواره امام رضا (ع)

جشنواره آواها و نواهای رضوی، به عنوان جشنواره برگزیده موضوعی در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، در اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، جشنواره آواها و نواهای رضوی به عنوان جشنواره برگزیده معرفی و قدردانی شد. بر اساس این گزارش در […]


جشنواره آواها و نواهای رضوی، به عنوان جشنواره برگزیده موضوعی در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، در اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، جشنواره آواها و نواهای رضوی به عنوان جشنواره برگزیده معرفی و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش در اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که در شب میلاد امام رضا در مشهد مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران لشگری و کشوری، نمایندگان مجلس، هنرمندان و اساتید و اصحاب فرهنگ و هنر و خادمان فرهنگ رضوی برگزار شد، جشنواره آواها و نواهای رضوی از بخش های هنری جشنواره امام رضا که چهار دوره به میزبانی استان تهران برگزار شده است به عنوان جشنواره برگزیده معرفی و از احمد صدری دبیر تخصصی این جشنواره با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

در بخشی از این تقدیرنامه که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده آمده است: اکنون در ایام دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا، جشنواره اواها و نواهای رضوی منتخب شده است لذا از زحمات بی دریغ جنابعالی و همکارانتان تقدیر و تشکر می نماییم. امید است بیش از پیش در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی و انسانی پایدار در سایه الطاف امام مهربانی ها مستدام باشید.

جشنواره آواها و نواهای رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و همکاری بنیاد امام رضا و معاونت هنری هر ساله در ایام دهه کرامت برگزار می شود.