جشنواره «آوای بیداری» برگزیدگان خود را شناخت

خرم‌آباد- چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با عنوان «آوای بیداری» برگزیدگان خود را شناخت. به گزارش سینما خراسان، اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با عنوان «آوای بیداری» شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شد. برگزیدگان این جشنواره نیز از سوی هیئت داوران معرفی شدند. در […]


خرم‌آباد- چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با عنوان «آوای بیداری» برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش سینما خراسان، اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با عنوان «آوای بیداری» شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

برگزیدگان این جشنواره نیز از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

در بخش بهترین آهنگساز، هیئت داوران انتخابی نداشت اما با توجه به تلاش های صورت گرفته از جواد احسانی آهنگساز گروه «نسیم رحمت» از تهران با اثر سلام بر قدس و محمد آشوری آهنگساز گروه سرود «انوار الهدی» از قم با اثر ارتش حیدر، با اهداء لوح سپاس و جایزه تجلیل کرد.

در بخش بهترین تک خوان دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «هادی قاسمی» تک خوان گروه سرود «مهدی موعود» از مرکزی با اثر گمشدگان سحر، «پویا فرج پور» تک خوان گروه سرود «شهید قربانی» از خراسان جنوبی با اثر سفیر عشق و «محمدعلی صداقتیان» از گروه سرود «ترنم ولایت» از خراسان جنوبی با اثر ایستاده ایم، اهداء شد.

هیئت داوران چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در بخش بهترین هدایتگر و مربی انتخابی نداشت.

در بخش بهترین گروه سرود، هیئت داوران ضمن تقدیر از گروه سرود «شهید قربانی» با اثر سفیر عشق به سرپرستی جواد محمدی از آذربایجان شرقی و گروه «آوای انقلاب» با اثر رزمنده های عشایر به سرپرستی امیرحسین ویسکرمی از لرستان، ۳ گروه برتر جشنواره را معرفی کرد.

گروه سرود «مصباح الهدی» با اثر من انقلابی ام به سرپرستی عمران جمالی از فارس، گروه سرود «طاها» با اثر دفاع مقدس به سرپرستی سید فرشید پاکروان از اصفهان و گروه سرود «مهدی موعود» با اثر گمشدگان سحر به سرپرستی محمد حسن حیدری از مرکزی به ترتیب رتبه های سوم تا اول بهترین گروه سرود جشنواره را کسب کردند.

همچنین در بخش آراء مردمی، گروه سرود «محمد رسول الله» با اثر من یک بسیجی ام به سرپرستی محمدغفاری از استان چهارمحال و بختیاری منتخب شد.