جشنواره پاناما با «یک عشق غیرمنتظره» آغاز می‌شود

جشنواره فیلم پاناما اعلام کرد با فیلم «یک عشق غیرمنتظره» با بازی فرانکو دارین دوره ۲۰۱۹ خود را آغاز می‌کند. به گزارش سینما خراسان به نقل از اسکرین، فیلم جدید ریکاردو دارین با عنوان «عشق غیرمنتظره» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم پاناما انتخاب شده است. این نخستین فیلمی است که خوان وِرا تهیه‌کننده […]


جشنواره فیلم پاناما اعلام کرد با فیلم «یک عشق غیرمنتظره» با بازی فرانکو دارین دوره ۲۰۱۹ خود را آغاز می‌کند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از اسکرین، فیلم جدید ریکاردو دارین با عنوان «عشق غیرمنتظره» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم پاناما انتخاب شده است.

این نخستین فیلمی است که خوان وِرا تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آرژانتینی به عنوان کارگردان ساخته است.

جشنواره اسپانیایی سن سباستین ۲۰۱۸ نیز در ماه سپتامبر کار خود را با نمایش فیلم آرژانتینی «یک عشق غیرمنتظره» با بازی ریکاردو دارین و مرسدس موران شروع کرده بود.

این داستان عاشقانه آرژانتینی با اقبال جهانی روبه‌رو شده و قراردادهای توزیع برای نقاطی چون ایالات متحده، چین، ایتالیا و آلمان منعقد کرده است.

همچنین مدیران جشنواره بین‌المللی فیلم پاناما اعلام کردند این جشنواره امسال بخش جدیدی را به فیلمسازان پانامایی اختصاص می‌دهد.

این بخش با عنوان «چشم‌انداز پاناما» به معرفی فیلم‌های فیلمسازان داخلی که با داستان‌هایی متمرکز بر زندگی مردم پاناما ساخته شده باشد اختصاص یافته است.

مدیران این جشنواره گفتند سینمای پاناما دارد رشد می‌کند و ما باید قصه‌ها و صدای خودمان را به گوش جهان برسانیم.

این جشنواره امسال بخشی را هم به سینمای خانواده‌ها و کودکان اختصاص داده است.

امسال هشتمین دوره این جشنواره است و از ۴ تا ۱۰ آوریل برگزار می‌شود.

ریکاردو دارین بازیگر و کارگردان ۶۲ ساله آرژانتینی است. وی بازیگر فیلم اسکاری «۹ ملکه» بوده و در بیش از ۴۰ فیلم بازی کرده است. او اولین بازیگر آمریکای لاتین است که جایزه «دونستی» را از جشنواره فیلم سن‌سباستین دریافت کرده است.

وی بازیگر فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی هم بوده است.