جشن بزرگ غدیر در استان سمنان

همزمان با هشتمین شب اجرای «فصل‌ شیدایی» در استان سمنان‌، جشن بزرگ غدیر، با حضور هشت‌هزار نفر برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، همزمان شب عید سعید غدیر خم و اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در استان سمنان، جشن بزرگ غدیر با حضور هشت هزار نفر بیننده برگزار می شود. در این برنامه، […]


همزمان با هشتمین شب اجرای «فصل‌ شیدایی» در استان سمنان‌، جشن بزرگ غدیر، با حضور هشت‌هزار نفر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، همزمان شب عید سعید غدیر خم و اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در استان سمنان، جشن بزرگ غدیر با حضور هشت هزار نفر بیننده برگزار می شود. در این برنامه، خوانش دسته جمعی پیمان‌نامه‌ غدیر، آتش‌بازی، مدیحه‌سرایی و برنامه‌های متنوع دیگر، تدارک دیده شده است.

این نمایش، از بیست و یکم تا سی‌­ام مرداد با میزبانی بیش از هشت هزار نفر از ساعت ۱۹:۳۰ در استان سمنان، شهرک روزیه، پارک کوهستان اجرا می­­‌شود.

ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان می‌­توانند برای تهیه بلیط به کانون فرهنگی­ ورزشی جوانان بسیج (میدان سعدی)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، فرهنگسرای کومش، فرهنگسرای امید خانواده و مجتمع چاپ اوج (میدان سعدی، جنب شهرداری) مراجعه کنند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ «فصل­ شیدایی» سعید اسماعیلی، نویسنده و راوی متون رسالت بوذری و مجری طرح محمد نیاکان است.

مؤسسه مُهَنّا با حمایت و همراهی سازمان هنری رسانه­‌ای اوج و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان به تهیه و تولید این اثر پرداخته­‌اند.

علاقمندان می‌­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.