جشن تولد حسین علیزاده در یک استودیو ضبط موسیقی برگزار شد

تعدادی از نوازندگان عرصه موسیقی با دعوت از حسین علیزاده سالروز تولد او را در یک استودیو ضبط آثار موسیقایی جشن گرفتند. به گزارش سینما خراسان، تعدادی از نوازندگان عرصه موسیقی جمعه اول شهریور با دعوت از حسین علیزاده سالروز تولد او را در مجموعه استودیو شهر صدای پارسیان جشن گرفتند. در این مراسم که […]

تعدادی از نوازندگان عرصه موسیقی با دعوت از حسین علیزاده سالروز تولد او را در یک استودیو ضبط آثار موسیقایی جشن گرفتند.

به گزارش سینما خراسان، تعدادی از نوازندگان عرصه موسیقی جمعه اول شهریور با دعوت از حسین علیزاده سالروز تولد او را در مجموعه استودیو شهر صدای پارسیان جشن گرفتند.

در این مراسم که به همت علی جعفری پویان برگزار شد جمعی از هنرمندان از جمله علی بوستان، بهنود یخچالی، آزاده امیری، حامی حقیقی، یگانه حسینی نیا، نگار نوراد، پاشا هنجنی، سایه صدیفی، نیما جوان، کامبیز باقری، آرش هژیر آزاد حضور داشتند.

حسین علیزاده در جریان برگزاری این مراسم تست ضبطی را در استودیو شهر صدا انجام داد و با تکنولوژی و فعالیت های استودیو شهر صدا در حوزه های آموزشی، تولیدی و پژوهشی آشنا شد.

مجموعه شهر صدای پارسیان به مدیریت آیدین الفت از جمله موسسات آموزشی فعال در حوزه مهندسی صدا در ایران است که آموزش حرفه ای شاخه های مختلف مهندسی صدا در ایران و انتقال تجربیات فعالان این رشته یکی از اهداف آن است. از فعالیت های این مجموعه می توان به تاسیس رشته صدابرداری استودیویی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در تاسیس رشته «فن آوری صدا» در مقطع کارشناسی و برگزاری سمینارهای تخصصی گوناگون در زمینه طراحی و مهندسی صدا نام برد.