جف بریجز بازیگر یک سریال درام شد/ اولین حضور در تلویزیون

جف بریجز در سریال «پیرمرد» برای اف ایکس بازی می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، «پیرمرد» سریال درام جدیدی است که اف ایکس دستور ساخت آن را صادر کرده و قرار است جف بریجز بازیگر نقش اصلی آن باشد. این سریال با اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام […]


جف بریجز در سریال «پیرمرد» برای اف ایکس بازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، «پیرمرد» سریال درام جدیدی است که اف ایکس دستور ساخت آن را صادر کرده و قرار است جف بریجز بازیگر نقش اصلی آن باشد.

این سریال با اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام نوشته توماس پری ساخته می‌شود. داستان این سریال بر مردی به نام دن چیس با بازی بریجز متمرکز است که دهه‌ها پیش از سیا فرار کرده و پنهان شده است اما یک قاتل از راه می‌رسد و قصد جان او را دارد و اینجاست که این پیرمرد متوجه می‌شود آینده‌اش در گرو گذشته‌اش است.

فیلمنامه این سریال توسط جان استاینبرگ و رابرت لوین نوشته خواهد شد و این ۲ به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی هم حضور خواهند داشت. خود بریجز هم از تهیه کنندگان سریال خواهد بود.

نیک گارد از رؤسای اف‌ایکس از بریجز به عنوان بازیگری شاخص یاد کرد که داشتن او به عنوان بازیگر اصلی سریال موقعیتی فوق‌العاده برای این کمپانی است.

این نخستین نقش‌آفرینی بریجز در یک سریال تلویزیونی خواهد بود. او بارها نامزدی اسکار را برای نقش‌آفرینی‌هایش به دست آورده و یک جایزه اسکار برای نقشش در فیلم «دل دیوانه» در سال ۲۰۱۰ کسب کرده است. او همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در همین فیلم دریافت کرده است. بازی او در فیلم‌هایی چون «اگر سنگ از آسمان ببارد»، «آخرین نمایش فیلم»، «مرد ستاره‌ای»، «تاکر: یک مرد و رویاهایش»، «لبوفسکی بزرگ» و «شجاعت واقعی» فراموش نشدنی است.

این بازیگر ۶۹ ساله علاوه بر بازیگری، کار تهیه کنندگی، آهنگسازی و اجرای ترانه‌های چند فیلم را نیز بر عهده داشته‌است.