جنگ غذا روی صحنه «کینگ جان»/ راه فراری برای‌تان وجود ندارد

کمپانی رویال شکسپیر که قصد دارد در جدیدترین تولید خود نمایش «کینگ جان» اثر ویلیام شکسپیر را با نگاهی مدرن روی صحنه ببرد، به مخاطبان هشداری درباره خرید صندلی ردیف‌های جلوی سالن داده است! به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، «ریچارد شیردل مرده است، برادر او جان پادشاه انگلستان است. تهدید […]


کمپانی رویال شکسپیر که قصد دارد در جدیدترین تولید خود نمایش «کینگ جان» اثر ویلیام شکسپیر را با نگاهی مدرن روی صحنه ببرد، به مخاطبان هشداری درباره خرید صندلی ردیف‌های جلوی سالن داده است!

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، «ریچارد شیردل مرده است، برادر او جان پادشاه انگلستان است. تهدید و دسیسه در سراسر اروپا حتی از سوی اشراف انگلستان و نزدیکترین اعضای خانواده‌اش دیده می‌شود. کینگ جان راهی برای بالا نگه داشتن تاج پادشاهی خود ندارد.»

روایت بالا بخشی از موضوع نمایش «کینگ جان» اثر ویلیام شکسپیر است که کمپانی رویال شکسپیر انگلستان قصد دارد در جدیدترین تولید خود، این نمایش را با کارگردانی الینور رود روی صحنه ببرد.

نکته جالب توجه این است که کمپانی به مخاطبان خود درباره خرید صندلی‌های ردیف‌های جلوی سالن میزبان اجرای «کینگ جان» هشدار داده است. هشدار داده شده به مخاطبان از این قرار است: «لطفا آگاه باشید که اجرای این نمایش شامل جنگ غذا روی صحنه است و اگر شما در صندلی‌ ردیف‌های جلوی سالن نشست باشید، راه فراری از این اتفاق نخواهید داشت.»

نمایشنامه «کینگ جان» اثر شکسپیر موضوع دسیسه‌های سیاسی در دوران پادشاهی جان در انگلستان است؛ دوره‌ای که انگلستان بخش اعظمی از فرانسه را در تصرف خود داشت.