جکی چان از بفتای لس‌آنجلس جایزه برد/ جایزه برای فوندا و جوردن پیل

آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) در لس‌آنجلس از برندگان جوایز بریتانیا ۲۰۱۹ تجلیل کرد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، جوایز بریتانیا برای تجلیل از استعدادهای بریتانیایی در سینما و تلویزیون آمریکا و نیز هنرمندان دیگر در پاسخ به نیازهای هنری بریتانیایی‌ها، شب پیش اهدا ‌شد. امسال والر بریج […]


آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) در لس‌آنجلس از برندگان جوایز بریتانیا ۲۰۱۹ تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، جوایز بریتانیا برای تجلیل از استعدادهای بریتانیایی در سینما و تلویزیون آمریکا و نیز هنرمندان دیگر در پاسخ به نیازهای هنری بریتانیایی‌ها، شب پیش اهدا ‌شد.

امسال والر بریج بازیگر در کنار نورمن لیر تهیه‌کننده سرشناس جایزه فوق‌العاده بریتانیا در بخش تلویزیونی را دریافت ‌کردند.

جکی چان با دریافت جایزه آلبرت آر.بروکولی برای مشارکت جهانی در صنعت سرگرمی تجلیل ‌شد.

استیو کوگان بازیگر فیلمی چون «استن و اولی» نیز با دریافت جایزه چارلی چاپلین بریتانیا برای دستاوردهایش در کمدی تجلیل ‌شد.

جایزه استنلی کوبریک بریتانیا برای دستاوردهای سینمایی نیز به جین فوندا رسید و جایزه جان شلزینگر بریتانیا برای دستاوردهای کارگردانی به جوردن پیل کارگردان فیلم‌های ترسناک تعلق گرفت.

فیبی والر-بریج بازیگر بریتانیایی امسال جایزه هنرمند بریتانیایی سال دریافت ‌کرد. این بازیگر که جایزه امی را به عنوان بهترین بازیگر زن نقش کمدی دریافت کرده برای بازی در سریال «فلی‌بگ» که موفق به دریافت جایزه بهترین سریال کمدی شد، این موفقیت را کسب کرد. از دیگر فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می‌توان از «کشتن ایو»، «بانوی آهنی»، «خداحافظ کریستوفر رابین» و «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» اشاره کرد.

هر سال یک گروه متفاوت از چهره‌های مشهور لس‌آنجلس و لندن گرد هم می‌آیند تا برندگان جوایز بفتای لس‌آنجلس را که با نام بریتانای اهدا می‌شود، تعیین کنند. برندگان نباید الزاما بریتانیایی باشند اما هنر آنها باید مخاطبان بریتانیایی را تحت تاثیر قرار داده باشد.

این در حالی است که امسال چهره‌هایی چون فیبی والر-بریج ، جودی کومر و جسی آرمسترانگ در جوایز امی درخشیدند.