حضور مدیر کل اداره ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، جناب آقای مروارید در اختتامیه سومین جشنواره تسنیم

استقبال از جشنواره ملی تسنیم توسط هنرمندان غافلگیر کننده بود. باید از جوانان حمایت کرد 🔸مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از استقبال غافلگیر کننده هنرمندان از جشنواره فیلم و عکس تسنیم خبر داد. 🔸جعفر مروارید در مراسم اختتامیه جشنواره تسنیم در پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت: اسلامی که در ایران توانست فرهنگی را […]

استقبال از جشنواره ملی تسنیم توسط هنرمندان غافلگیر کننده بود. باید از جوانان حمایت کرد

🔸مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از استقبال غافلگیر کننده هنرمندان از جشنواره فیلم و عکس تسنیم خبر داد.

🔸جعفر مروارید در مراسم اختتامیه جشنواره تسنیم در پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت: اسلامی که در ایران توانست فرهنگی را تولید کند پس ما می‌توانیم با یک زبان معقول و کرامت اخلاقی با زبان هنر و استعداد جوانان در جامعه سازنده آن را به ثبات و شکوفایی برسانیم.

🔸وی با اشاره به برگزاری موثر جشنواره تسنیم اظهار کرد : استقبال بی نظیر هنرمندان از این جشنواره بعد از سه سال با موضوع قرآن غافلگیر کننده بود.

🔸مروارید ادامه داد: این انگیزه ها و رویش های جوانان و تعهد آنان ستودنی است و این آثار را می‌توان در سطح بالاتری در حوزه بین الملل در سال های آینده برگزار کرد.

🔸مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد : جنبه اعجاز و جاودانگی قرآن را باید در آثار هنری به نمایش گذاشت آن وقت می‌توان این فرصت جشنواره تسنیم را در حوزه بین المللی و جهانی برگزار کرد.

🔸وی با اشاره به حضور پر شور جوانان در جشنواره افزود: یکی از ویژگی های برتر و خاص این جشنواره حضور جوانان است، اگر دیده می شود که بعد از چهار دهه مجدد در عرصه های مختلف به جوانان میدان داده شده است نشان از توانایی و جذب اعتماد آن ها است و این ویژگی قابل تقدیر است و باید آن ها را در عرصه های مختلف حمایت کرد.

🔸مروارید گفت: توجه به قرآن فقط توجه به معارف نیست بلکه باید به ویژگی فرهنگی و زیبایی شناسی آن توجه ویژه داشت و ما اگر بخواهیم به عنوان پیروان آن به این وظیفه عمل کنیم نمود آن برگزاری همین جشنواره با موضوع قرآن و آثار قرآنی هنرمندان جوان است.