حمایت از آثار مروج ارزش‌های انقلاب/«نامیرا» از جنایت داعش می‌گوید

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به ویژگی های نمایش خیابانی «نامیرا» عنوان کرد سازمان از نمایش هایی که ارزش‌ هنری دارند و مروج ارزش‌های انقلاب هستند، حمایت می کند. به گزارش سینما خراسان، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که شب گذشته ۲۳ بهمن ماه به تماشای نمایش خیابانی «نامیرا» […]

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به ویژگی های نمایش خیابانی «نامیرا» عنوان کرد سازمان از نمایش هایی که ارزش‌ هنری دارند و مروج ارزش‌های انقلاب هستند، حمایت می کند.

به گزارش سینما خراسان، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که شب گذشته ۲۳ بهمن ماه به تماشای نمایش خیابانی «نامیرا» نشست پس از تماشای نمایش «نامیرا» گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با فروپاشی داعش و پیروزی محور مقاومت در منطقه بود و در این میان امیرحسین شفیعی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین نمایش در ارتباط با داعش را با عنوان «نامیرا» اجرا می‌کند.

وی استقبال مخاطبان در این هوای سرد از نمایش «نامیرا» را نشانگر اثربخش بودن و موفقیت این اثر دانست و اظهار کرد: جنایت بزرگی که داعش در منطقه مرتکب شده بود در این نمایش بسیار خوب نشان داده شده است. این نمایش هم جنایت‌های داعش را به زیبایی تشریح می‌کند و هم دفاعی را که مدافعان حرم با عنوان فاطمیون، زینبیون و حیدریون انجام دادند به درستی نشان می‌دهد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یادآور شد: یکی از ماموریت‌های این سازمان حمایت از گروه‌های هنری است که تلاش دارند آثاری را برای مردم خلق کنند. ما در این راستا از ۲ کار ویژه امیرحسین شفیعی حمایت کردیم که هر ۲ با استقبال شهروندان روبرو شد.

وی تاکید کرد: سازمان این آمادگی را دارد که از نمایش‌های باکیفیت و گروه‌های خوبی که کارهایشان در جهت ارزش‌های هنری و ترویج ارزش‌های انقلاب باشد، حمایت ‌کند. امیدواریم با توجه به استقبال بسیار خوبی که مخاطب از این اثر نمایشی دارد، شاهد اجرای چنین برنامه‌هایی به خصوص در حوزه نمایش میدانی باشیم.

اوحدی در پایان صحبت هایش بیان کرد: افق برنامه‌های داعش، جمهوری اسلامی ایران بود. همچنین از آنجا که داعش می‌دانست هیچ رویکرد نظامی نسبت به جمهوری اسلامی ایران ندارد، به کمک استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست‌ها تلاش‌ها می‌کرد تا از دروازه سوریه و عراق به ایران برسد و خیال خامشان را که تاسیس دولت اسلامی در عراق و سوریه بود، محقق کند.