«حکایت‌های حاکم و جلاد» در تماشاخانه مشایخی

نمایش «حکایت‌های حاکم و جلاد» به طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود فتحی و کارگردانی محمدحسین زینلی در تماشاخانه مشایخی به صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، نمایش «حکایت‌های حاکم و جلاد» به طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود فتحی و کارگردانی محمدحسین زینلی از چهارشنبه ۹ مرداد تا ۲۱ […]


نمایش «حکایت‌های حاکم و جلاد» به طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود فتحی و کارگردانی محمدحسین زینلی در تماشاخانه مشایخی به صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، نمایش «حکایت‌های حاکم و جلاد» به طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود فتحی و کارگردانی محمدحسین زینلی از چهارشنبه ۹ مرداد تا ۲۱ مرداد ساعت ۲۱ در تماشاخانه جمشید مشایخی روی صحنه می‌رود.

سپهر ملکوتی، محسن ارمندی، حدیث بلندی (آوا)، فریده یزدانی، علیرضا نظری، دانیال طومارزاده، امیرحسین دماوندی، امین رضیئی و ارغوان واضحی بازیگران این نمایش ۹۰ دقیقه ای هستند.

پگاه خورسند هماهنگی و برنامه‌ریزی و طراحی لباس حکایت‌های حاکم و جلاد را بر عهده دارد، امین رضیئی طراح دکور و صحنه است،‌ طهورا نبی‌ئیان به‌ عنوان طراح گریم، مهدی علیاری به‌عنوان عکاس و روابط عمومی و یاسر نعیمی به‌ عنوان مدیر تولید از دیگر عوامل نمایش هستند.

در خلاصه نمایش آمده است: حاکمی ساده‌لوح و ناآگاه از قوانین حکومت‌رانی بر مسند حکومت تکیه کرده و در مدتی کم، وضعیت کشور رو به نا به سامانی می‌رود…

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.