خاص‌ترین عکس‌های عکاسان را در قطب گردشگری هنری تهران ببینید

خانه هنرمندان ایران، به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری هنری تهران در تعطیلات نوروز ۹۸ میزبان نمایشگاه شانزدهمین جشن تصویر سال است. به گزارش سینما خراسان، تعطیلات یکی از فرصت‌هایی است که گالری‌دارارن می‌توانند مخاطب هدف خود را به گالری بکشانند و فرصتی نیز برای علاقمندان به هنر است تا از آثار هنری دیدن و در صورت […]

خانه هنرمندان ایران، به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری هنری تهران در تعطیلات نوروز ۹۸ میزبان نمایشگاه شانزدهمین جشن تصویر سال است.

به گزارش سینما خراسان، تعطیلات یکی از فرصت‌هایی است که گالری‌دارارن می‌توانند مخاطب هدف خود را به گالری بکشانند و فرصتی نیز برای علاقمندان به هنر است تا از آثار هنری دیدن و در صورت تمایل آن‌ها را خریداری کنند.

تعطیلات نوروزی یکی از این فرصت‌ها است که برای گالری‌داران و مخاطبان هنری پدید می‌آید. البته طی تعطیلات نوروز، تعدادی از نمایشگاه‌های هنری برقرار است و شاید توجه گالری‌دار به این نکته که این روزها فرصت خوبی برای تبلیغ هنر است، یکی از ضروریات دنیای هنرهای تجسمی به حساب بیاید.

در این میان، خانه هنرمندان ایران یکی از گالری‌هایی است که تقریباً در هیچ روزی از سال تعطیل نیست و همیشه مخاطب دارد؛ از علاقمندان به هنر گرفته تا مردم شهرهای دیگر. این مکان فرهنگی هنری که دارای ۶ گالری هنری است، هر سال در نوروز میزبان نمایشگاه آثار اصناف هنری خانه هنرمندان ایران است که با قیمت‌های بسیار مناسب برای فروش به نمایش در می‌آید.

امسال اما، در تعطیلات نوروز ۹۸ خانه هنرمندان ایران با تصمیم مجید رجبی معمار، مدیرعامل این مجموعه، میزبان نمایشگاه عکس شانزدهمین جشن تصویر سال است.

جشن «تصویر سال» توسط سیف الله صمدیان دبیری می‌شود که برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ این جشن با حضور ۱۲۰ هنرمند در خانه هنرمندان ایران پایه‌گذاری و برگزار شد. پس از آن هر سال در اسفندماه این جشن برگزار می‌شود و عکاسان و فیلمسازان بسیاری در آن شرکت می‌کنند و خانه هنرمندان ایران هر سال میزبان این رویداد بوده است.

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در اختتامیه این رویداد بزرگ عکاسی که ۱۷ اسفندماه برگزار شد، از ادامه یافتن این نمایشگاه در تعطیلات نوروزی خبر داد.

خانه هنرمندان ایران همچون یک موزه، یکی از جاذبه‌های گردشگری و هنری شهر تهران به حساب می‌آید که در تعطیلات نوروزی توریست از کشورهای دیگر و مسافران شهرهای مختلف ایران را پذیرایی می‌کند و امسال نیز این مکان فرهنگی هنری میزبان آنها خواهد بود.