خانه هنرمندان ایران میزبان چهار نمایشگاه تجسمی می‌شود

چهار نمایشگاه تجسمی پس از تعطیلات تابستانی و پایان نمایشگاه «چهارسوی خیال» جمعه ۱۸ مرداد در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، چهار نمایشگاه تجسمی جمعه ۱۸ مرداد در گالری‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. دومین «هفته‌ پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران» با نمایشگاه مروری بر منتخب آثار منیر و […]


چهار نمایشگاه تجسمی پس از تعطیلات تابستانی و پایان نمایشگاه «چهارسوی خیال» جمعه ۱۸ مرداد در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، چهار نمایشگاه تجسمی جمعه ۱۸ مرداد در گالری‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

دومین «هفته‌ پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران» با نمایشگاه مروری بر منتخب آثار منیر و محمدمهدی قان‌بیگی، جمعه در گالری زمستان خانه‌ هنرمندان ایران آغاز می‌شود. این نمایشگاه که به همت انجمن هنرمندان سفالگر و با حمایت و همکاری اداره‌ کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، شامل ۲۵ اثر نقاشی و سرامیک از دوره‌های مختلف کاری این دو هنرمند صاحب‌نام و پیشکسوت ایرانی است.

نمایشگاه عکس‌های سیاوش جعفری نیز با عنوان «پُرسه» ساعت ۱۷ در گالری بهار افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۲۲ عکس از سیاوش جعفری به روی دیوار می‌رود.

دومین نمایشگاه گروه هنری «توما» نیز با موضوع تصویری سازی و مجسمه در دو گالری میرمیران و پاییز افتتاح می‌شود.

نمایشگاه نقاشی‌های اسماعیل خلج نیز در گالری ممیز افتتاح می‌شود.

هر چهار نمایشگاه تجسمی جمعه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷ در گالری‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شوند و تا ۲۹ مرداد میزبان علاقه‌مندان هستند.