«خنیاگران مهر» در جستجوی آرامش/ آثار بهزاد عبدی اجرا می شود

گروه «خنیاگران مهر» در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر آثاری از بهزاد عبدی آهنگساز شناخته شده موسیقی کشورمان را اجرا می کنند. به گزارش سینما خراسان، گروه «خنیاگران مهر» از مجموعه های فعال حوزه موسیقی ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در چارچوب برپایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در […]


گروه «خنیاگران مهر» در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر آثاری از بهزاد عبدی آهنگساز شناخته شده موسیقی کشورمان را اجرا می کنند.

به گزارش سینما خراسان، گروه «خنیاگران مهر» از مجموعه های فعال حوزه موسیقی ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در چارچوب برپایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در تالار ایوان شمس تهران برگزار خواهد کرد.

در این کنسرت قطعات «قانون و ارکستر»، «عشق است» با شعری از مولوی، «قیچک و ارکستر»، «درجستجوی آرامش» با شعری از غلامرضا طریقی، «کمانچه و ارکستر»، «ای عشق» با شعری از غلامرضا طرییقی، «تار و ارکستر»، «سخن عشق» با شعری از محمد علی بهمنی، «رباب و ارکستر»، «کوبه ای و ارکستر»، «رسوای دل» با شعری از رهی معیری، «نی و ارکستر»، «چه کنم؟» با شعری از حسن حسینی، «عود و ارکستر»، «در محاصره» با شعری از کاظم بهمنی، «لزگی» ، «مهم بودن توست» با شعری از رمضانی و «طرحی نو» با شعری از حافظ اجرا می شود.

بهزاد عبدی آهنگساز، فرزام شکاری مدیراجرایی، مهرنام رستگاری نوازنده کمانچه، سمانه باروتی و نازنین روستا نوازنده قیچک، نگین زاده وکیلی نوازنده قیچک بم، هیلا فیض پور نوازنده تار، ترگل خلیقی نوازنده تار و رباب، صدا سدیفی نوازنده قانون، رخساره رستمی دارستانی نوازنده عود، بهاره حیدری نوازنده تارباس، شیدا قاضی نی، مهرناز دبیرزاده نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای و عسل ملک زاده نوازنده دف و دایره گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

گروه موسیقی «خنیاگران مهر»خردادماه سال ١٣٩۵ به آهنگسازی بهزاد عبدی متشکل از بانوان نوازنده‌ سازهای ایرانی به تشکیل و ثبت شد. اولین کنسرت این گروه در مردادماه همان سال به خوانندگی محمد معتمدی روی صحنه رفت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. این گروه در فستیوال «امهایاستان» ارمنستان نیز حضوری موفق داشت که مدال فستیوال را از وزیر فرهنگ آن کشور دریافت کرد.