خیام وقار کاشانی دبیر جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان شد

خیام وقار کاشانی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی شورای هنر شهرداری کاشان، سعید ابریشمی راد شهردار کاشان و رئیس شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در حکمی خیام وقار کاشانی را به عنوان دبیر جشنواره […]


خیام وقار کاشانی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی شورای هنر شهرداری کاشان، سعید ابریشمی راد شهردار کاشان و رئیس شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در حکمی خیام وقار کاشانی را به عنوان دبیر جشنواره پانزدهم منصوب کرد.

در متن حکم سعید ابریشمی راد آمده است:

«نظر به علاقه مندی، تعهد و تجربیات ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر، به موجب این حکم شما به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان منصوب می گردید.

امید است با استفاده از خرد جمعی کلیه هنرمندان و همچنین استعداد نیروهای جوان و خلاق نهایت تلاش و همت خود را در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری و رسالت فرهنگی هنری هنر شهر ایران به کار گیرید.»

خیام وقار کاشانی از جمله هنرمندان سینما و تئاتر است که در کارنامه کاری او مسئولیت های مختلف فرهنگی هنری نظیر مدیریت تماشاخانه باران، ریاست انجمن نمایش تهران، عضو شورای داوری انجمن صنفی تماشاخانه‌ها، دبیری جشنواره تئاتر باران، مدیریت سالن تئاتر باغ کتاب و … دیده می شود.

جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان یکی از با سابقه ترین و مهم ترین رویدادهای ملی کاشان و یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با حضور هنرمندان سراسر کشور در کاشان برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری جشنواره و فراخوان در خبرهای بعدی اعلام می شود.