دانشگاه هنر دوره پرورش مربی هنر کودک برگزار می‌کند

دانشگاه هنر دوره پرورش مربی هنر کودک را در تابستان ۹۸ برگزار می کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر، دوره پرورش مربی هنر کودک توسط مرکز آموزش های آزاد با همکاری دانشکده هنرهای تجسمی تحت نظارت معاونت آموزشی دانشگاه هنر برگزار می شود و گواهی شرکت […]


دانشگاه هنر دوره پرورش مربی هنر کودک را در تابستان ۹۸ برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر، دوره پرورش مربی هنر کودک توسط مرکز آموزش های آزاد با همکاری دانشکده هنرهای تجسمی تحت نظارت معاونت آموزشی دانشگاه هنر برگزار می شود و گواهی شرکت نیز طبق ضوابط صادر خواهد شد.

در تدوین محتوای دوره پرورش مربی هنر کودک، ایجاد شناخت و توسعه مهارت های لازم برای یک مربی هنر کودک مدنظر است. بر همین اساس محورهای اصلی شامل شناخت کودک، شناخت هنر و فعالیت های هنری در دوران کودکی، آموزش هنر، توسعه شناخت و ادراک هنری و توسعه مهارت و خلاقیت مربیان در آموزش و آفرینش های هنری در محتوای آموزشی این دوره تدوین شده است.

این دوره بر مبنای مشارکت خلاق هنرجویان در فرایند آموزش طراحی شده است لذا علاوه بر برگزاری کلاس های تئوری، کارگاه های عملی، بازدیدهای علمی، ورک شاپ و انجام فعالیت های پژوهشی به صورت گروهی و انفرادی نیز در آن لحاظ شده است. همچنین برای به حداقل رساندن طول مدت زمان برگزاری دوره، بخشی از محتوای آموزشی در قالب فیلم، فایل‌های صوتی، متون و مقالات مکتوب آماده شده است که به ترتیب و در جریان برگزاری دوره به هنرجویان ارائه خواهد شد.

نخستین دوره این کلاس‌ها به صورت ۲ جلسه در هفته از ۲۴ تیرماه در محل دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر واقع در پردیس باغ ملی برگزار می شود.

اردشیر پژوهشی از مدرسان دانشکده هنرهای تجسمی به همراه گروهی از اساتید این دوره را برگزار می‌کنند. همچنین دانشجویان دانشگاه هنر و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها از ۲۰ درصد تخفیف شهریه برخوردار هستند.