درخواست مساعدت شهرداری با گالری‌ها را دارم / رویه مشخصی ابلاغ شود

هادی مظفری اظهار امیدواری کرد رویه مشخصی از سوی مناطق مختلف شهرداری ابلاغ شود تا هر روز شاهد برخورد با یک گالری نباشیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، هادی مظفری مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  درباره وضعیت گالری‌ها و پلمپ آنها بیان کرد: از سوی […]


هادی مظفری اظهار امیدواری کرد رویه مشخصی از سوی مناطق مختلف شهرداری ابلاغ شود تا هر روز شاهد برخورد با یک گالری نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، هادی مظفری مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  درباره وضعیت گالری‌ها و پلمپ آنها بیان کرد: از سوی دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره حقوقی این وزارتخانه و دفتر هنرهای تجسمی مکاتباتی در مورد رسیدگی به وضعیت فعالیت گالری‌ها با شهرداری تهران صورت گرفته است اما گویا متاسفانه مناطق مختلف، رویه های مختلفی را اجرا می‌کنند.

وی یادآور شد: در پایان سال ۹۷ با مساعدت اعضای شورای شهر و شهرداری تهران اتفاقاتی که برای چند گالری افتاد، به سرانجام مثبتی رسید. در سال ۹۸ گزارشی از برخورد شهرداری با گالری نداشتیم تا اینکه مطلع شدیم گالری اثر اخطار پلمپ دریافت کرده است.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در پایان گفت: از شهردار و اعضای شورای شهر تهران فرهنگ و هنر دوست که حوزه هنر همیشه برایشان اهمیت جدی دارد و اتفاقات هنری در شهر را در بهبود حال و روحیه شهروندان مناسب می‌دانند، درخواست مساعدت در مورد وضعیت گالری‌ها دارم و امیدوارم رویه مشخصی از سوی مناطق مختلف شهرداری ابلاغ شود تا هر روز شاهد برخورد با یک گالری نباشیم.