دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در نمایشگاه هنر مقاومت مشهود است

معاون فرهنگی قوه قضاییه ضمن بازدید از نمایشگاه جشنواره هنر مقاومت گفت: نمایش پیشرفتهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای کشور در این چهل سال در آثار به نمایش درآمده به خوبی مشهود است. به گزارش سینما خراسان، حجت الاسلام هادی صادقی پس از بازدید از نمایشگاه جشنواره هنر مقاومت گفت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه، […]


معاون فرهنگی قوه قضاییه ضمن بازدید از نمایشگاه جشنواره هنر مقاومت گفت: نمایش پیشرفتهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای کشور در این چهل سال در آثار به نمایش درآمده به خوبی مشهود است.

به گزارش سینما خراسان، حجت الاسلام هادی صادقی پس از بازدید از نمایشگاه جشنواره هنر مقاومت گفت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه، روح گرایش انقلابی و حاکمیت ارزش ها بر آثار تولید شده و هنر و ذوق سرشاری است که در این آثار متجلی است.

وی یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگاه را ارائه تلفیقی از هنرهای مختلف در عرصه گرافیک دانست و گفت: آثار جدیدی در هنر خطاطی، گرافیک، عکس، هنرهای تجسمی، طراحی های صنعتی و طراحی های ویژه هیئت های مذهبی مشاهده شد که جای تقدیر فراوان دارد.

صادقی افزود: آنچه در این نمایشگاه بیشتر جلب توجه می کند، بیان ارزش های انقلاب اسلامی در این آثار بود. به عنوان نمونه موضوع مبارزه با مستکبران چه داخلی و چه خارجی، معرفی مفاسد رژیم گذشته و مشکلات پیشروی کشور از جمله نکات مطرح شده در این آثار بود.

معاون قوه قضاییه اضافه کرد: کلیت این نمایشگاه تداعی کننده یک بنای در حال ساخته شدن است. این موضوع نشان می دهد که همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کشور را بهتر از گذشته بسازیم و با ورود به عرصه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سمت ساخت این بنا برویم و هر سال به دستاوردهای آن بیافزاییم.

علاقه‌ مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به سالن شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.