دشمنان از تصویر «حاج قاسم» نیز می‌ترسند/ فرهنگی‌ترین فرمانده جنگ

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فرهنگی‌ترین فرماندهان جنگ یاد و تأکید کرد دشمنان ایران و اسلام، حتی از تصویر «حاج قاسم» نیز می‌ترسند. مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما درباره شخصیت و جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سینما خراسان گفت: تعبیر امام خمینی (ره) که «شهادت هنر مردان خداست» […]


مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فرهنگی‌ترین فرماندهان جنگ یاد و تأکید کرد دشمنان ایران و اسلام، حتی از تصویر «حاج قاسم» نیز می‌ترسند.

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما درباره شخصیت و جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سینما خراسان گفت: تعبیر امام خمینی (ره) که «شهادت هنر مردان خداست» در شهادت حاج قاسم سلیمانی تجلی پیدا کرد. هنر ایشان در بر هم زدن موازنه قدرت در منطقه به نفع جهان اسلام و همچنین سرکوب فتنه شام و عراق، هزینه زیادی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها داشت و مسلماً آن‌ها به‌راحتی از خون حاج قاسم‌ها نمی‌گذشتند ولی نمی‌دانند که این اتفاق سرفصل نوینی از فروپاشی و سرنگونی استکبار و صهیونیسم است.

کارگردان «معراجی‌ها» تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از اخلاقی ترین و معنوی‌ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس بود و ایشان مانند یک پدر با مردم، خانواده شهدا و در واقع اخیر با مدافعان حرم تعامل داشت. حاج قاسم فرهنگی‌ترین فرماندهان جنگ بود و اقداماتش در راه اندازی موزه جنگ بعد از پایان جنگ تحمیلی در کرمان نشان از نگرش فرهنگی و تسلط ایشان در این زمینه داشت.

ده نمکی درباره واکنش اینستاگرام در حذف کردن پیام‌های تسلیت هنرمندان در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: دشمنان از افکار عمومی و چیزی که در رسانه‌ها اتفاق می‌افتد بیشتر از انتقام فیزیکی می‌ترسند. واقعیت این است که دشمنان حتی از تصویر حاج قاسم نیز می‌ترسند و این ترس را تا ابد خواهند داشت.