دوره بعد شرایط بهتری را برای میزبانی تئاتر خیابانی فراهم می کنیم

استاندار کردستان گفت:در سال آینده با بودجه بیشتر و امکانات بهتر میزبانی جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان را بر عهده خواهیم گرفت. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جشنواره، گفت: […]


استاندار کردستان گفت:در سال آینده با بودجه بیشتر و امکانات بهتر میزبانی جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان را بر عهده خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جشنواره، گفت: استان کردستان استانی فرهنگی است و این نشان از این دارد مردم کردستان روح و جسمشان آمیخته با هنر است و برگزاری این نوع جشنواره ها نشان از علاقه و استقبال مردم به هنر است.

استاندار کردستان به مردم مریوان برای مهمان نوازی خوبشان تبریک گفت و ادامه داد: پیام این جشنواره پیام صلح و دوستی و صفا و صمیمیت به کل دنیا است و امیدواریم در سال های آتی زمینه ای فراهم شود میزبان کشور های دیگری باشیم.

وی با تشکر از همه عوامل اجرایی کشوری استانی و شهرستانی، افزود: تلاش دلسوزانه خانواده فرهنگ و هنر برای اعتلای فرهنگ و هنر در کردستان است وسبب توسعه کردستان می شود.

استاندار کردستان وعده داد: تمام توان را برای توسعه زیرساخت های فرهنگی می گذاریم و امید است بتوانیم در سال آینده با بودجه بیشتر و امکانات بهتر میزبانی این جشنواره را بر عهده بگیریم.

وی در پایان از میزبانی کردستان در نوروز ۹۹ گفت و ادامه داد: درعید نوروز ۹۹ در خدمت همه مردم ایران هستیم و از همه شما دعوت می کنم تا دوباره در کردستان حضور پیدا کنید.