رابرت دنیرو، مارتین اسکورسیزی و دل‌تورو در جشنواره ترایبکا

جشنواره فیلم ترایبکا فهرست سخنرانان سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از ددلاین، در فهرست سخنرانان این دوره جشنواره ترایبکا مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، گی‌یرمو دل تورو، دیوید اوراسل و دی‌رییس از میان کارگردان‌ها حضور دارند. از میان تهیه‌کنندگان نیز چهره‌هایی چون ایروین وینکلر و مایکل جی. فاکس و […]


جشنواره فیلم ترایبکا فهرست سخنرانان سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ددلاین، در فهرست سخنرانان این دوره جشنواره ترایبکا مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، گی‌یرمو دل تورو، دیوید اوراسل و دی‌رییس از میان کارگردان‌ها حضور دارند. از میان تهیه‌کنندگان نیز چهره‌هایی چون ایروین وینکلر و مایکل جی. فاکس و کویین لطیفه در فهرست جای گرفته‌اند.

«ترایبکا حرف می‌زند» که به عنوان بخش بحث و گفتگوی جشنواره فیلم ترایبکا شناخته می‌شود بار دیگر جفت‌های جذابی را برای گفتگو انتخاب و معرفی کرده که برخی با این جشنواره آشنا هستند و انتخاب برخی جدید و شگفت‌انگیز است.

علاوه بر اسکورسیزی و دنیرو، که نخستین بار در سال ۱۹۷۳ با «خیابان‌های پایین شهر» با هم همکاری کردند و امسال با جدیدترین فیلمشان یعنی «ایرلندی» از نت‌فلیکس دیده می‌شوند، دنیس لیری با فاکس صحبت می‌کند، مایک بیربیگلیا صحنه را با سارا سیلورمن تقسیم می‌کند و جنیفر لارنس در کنار دیوید اوراسل به صحنه می‌رود.

اوراسل کارگردان «کلاه‌برداری آمریکایی» و «دفتر خطوط امیدبخش» در هر دو فیلم خود از جنیفر لارنس بهره گرفته بود و در عین حال با ترایبکا پیوندی جدی دارد زیرا چندین بار رابرت دنیرو را که بنیانگذار ترایبکا است، در فیلم‌هایش داشته است.

سال پیش در این برنامه‌ها نشست رابرت دنیرو با بردلی کوپر کارگردان «ستاره‌ای متولد شده‌است» برگزار شده بود.

جلسات گفتگوی دیگری نیز با کست‌لاو موسیقیدان، بازیگر نویسنده و کارگردان رشیدا جونز و نویسنده و متخصص واقعیت مجازی یعنی جوردن لاینز برگزار می‌شود.

هایدئو کوجیکا خالق بازی‌های کامپیوتری و نورمن ریدوس بازیگر نیز با هم درباره بازی ویدئویی مشترکشان صحبت می‌کنند.

هجدهمین دوره ترایبکا از ۲۴ آوریل تا ۴ ماه می برگزار می‌شود.