رابرت پتینسون فیلم جدید نولان را باورنکردنی توصیف کرد

بازیگر جدیدترین فیلم کریستوفر نولان عنوان کرد بعد از زندانی شدن در یک اتاق توانسته یک دور از روی فیلمنامه بخواند و به این نتیجه رسیده است که این فیلم اثری باورنکردنی است. به گزارش سینما خراسان به نقل از این دی وایر، در حالی که اخبار و اطلاعات فیلم جدید کریستوفر نولان به شدت […]


بازیگر جدیدترین فیلم کریستوفر نولان عنوان کرد بعد از زندانی شدن در یک اتاق توانسته یک دور از روی فیلمنامه بخواند و به این نتیجه رسیده است که این فیلم اثری باورنکردنی است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از این دی وایر، در حالی که اخبار و اطلاعات فیلم جدید کریستوفر نولان به شدت پنهان نگاه داشته می شود چندی پیش اعلام شد رابرت پتینسون در این فیلم در برابر جان دیوید واشینگتن و الیزابت دبیکی بازی می‌کند. اکنون پتینسون اعلام کرده فیلمنامه را خوانده و آن را به شدت غیرواقعی یافته است.

پتینسون که این هفته با فیلم جدیدش «زندگی رفیع» ساخته کلر دنی به سینماها بازمی‌گردد، از همین حالا طرفدارانش را تشنه بازگشت به پرده نقره‌ای با فیلم نولان کرده است.

وی که برای نخستین بار است با نولان همکاری می‌کند ماه پیش به عنوان یکی از ۳ بازیگر نقش‌های کلیدی این فیلم که قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود، معرفی شد.

این بازیگر اکنون در مصاحبه‌ای گفته است که تنها اجازه یافته یک بار فیلمنامه را بخواند و برای خواندن آن در یک اتاق حبس شده و پس از خواندن فیلمنامه هم مجبور شده آن را پس بدهد و در نتیجه نسخه‌ای از فیلمنامه را پیش خودش ندارد.

کمپانی برادران وارنر و نولان هر کاری کرده‌اند تا هیچ سرنخی از این فیلم به بیرون درز نکند و حالا پتینسون تنها گفته است: این فیلم چیزی خاص از کریستوفر نولان است و به نظر می‌رسد وی تنها کارگردانی باشد که بتواند یک کار خیلی شخصی و مستقل در ابعاد عظیم را روی پرده ببرد. من فیلمنامه را خواندم و آن را باورنکردنی یافتم.

پتینسون برای تولید این فیلم تابستان پیش رو در برابر دوربین نولان قرار می‌گیرد اما او پیش از آن قرار است در ۲ فیلم دیگر نیز بازی کند که شامل «فانوس» فیلمی ترسناک از رابرت ای گرز و «شاه» درامی تاریخی از نت‌فلیکس به کارگردانی دیوید میچود است.

کمپانی برادران وارنر فیلم جدید نولان را ۱۷ جولای ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌کند.