رقابت «تن‌پوش» در جشنواره فیلم هنگ‌کنگ

فیلم کوتاه «تن‌پوش» به کارگردانی بیژن اعرابی و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ به نمایش درمی‌آید. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی پروژه، هم‌زمان با اولین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «تن‌پوش» به کارگردانی بیژن اعرابی و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم […]


فیلم کوتاه «تن‌پوش» به کارگردانی بیژن اعرابی و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی پروژه، هم‌زمان با اولین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «تن‌پوش» به کارگردانی بیژن اعرابی و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ (HKIFF)، از پوستر این فیلم رونمایی شد.

چهل و پنجمین دوره این رویداد سینمایی به مدت ۱۲ روز از تاریخ ۱ تا ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ برابر با ۱۲ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در این دوره، «تن‌پوش» در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

«تن‌پوش» نگاهی به موضوع مهاجرت، عشق و ازخودگذشتگی دارد.

بیژن اعرابی پیش از این با فیلم کوتاه «لارو» موفق به حضور متعدد و کسب جایزه در فستیوال‌های بین‌المللی کشورهای فرانسه، اسپانیا، انگلستان، آمریکا، روسیه و یونان و… شده است.

«تن‌پوش» محصول موسسه فرهنگی و هنری هنر ایده بنیان است و موسسه ایریماژ مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده دارد.

لوگو و پوستر فیلم توسط احسان رضازاده طراحی و اجرا شده است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از بازیگران: معصومه قاسمی‌پور، علی باقری، شهلا اکبری، حسن علی‌کرمی، مدیر فیلم‌برداری: هادی بهروز، فیلم‌بردار: مهران ممدوح، تدوین: وحید قاضی میر سعید، مدیر صدابرداری: مهدی صالح‌کرمانی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی‌، مدیر تولید: روح‌اله مهرابی، طراح صحنه و لباس: سعید حسن‌لو، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: المیرا شرافتیان، منشی‌صحنه: ملینا رضایی، مترجم و زیرنویس: بهاره اعرابی، دستیار تهیه: یلدا مراد، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، عکاس: مهدی بندری عباسی‌زاده