روایتی از حمله اعراب به ایران روی صحنه تئاتر/ سکوتی که شنیده نشد

تیزر نمایش «از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» به نویسندگی علی قادری و کارگردانی سید وحید میریونسی‌ منتشر شد. دریافت ۳ MB به گزارش سینما خراسان، تیزر نمایش «از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» به نویسندگی علی قادری و کارگردانی سید وحید میریونسی‌ که در سبک آئینی- تاریخی از […]


تیزر نمایش «از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» به نویسندگی علی قادری و کارگردانی سید وحید میریونسی‌ منتشر شد.

دریافت ۳ MB

به گزارش سینما خراسان، تیزر نمایش «از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» به نویسندگی علی قادری و کارگردانی سید وحید میریونسی‌ که در سبک آئینی- تاریخی از روز جمعه سوم اسفند ماه در سالن سوره حوزه هنری تهران روی صحنه رفته است، منتشر شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خیلی سخت است مطمئن باشید کار درست را انجام می‌دهید وقتی متوجه بشوید از شما سوء استفاده شده و همه به چشم یک خائن وطن‌فروش نگاهتان می‌کنند که دروازه‌های کشور را برای فتح اعراب باز کرده‌اید، چگونه باید ثابت کنیم وطن فروش نیستیم؟»

در این نمایش امیر لطفعلی، مهران وزیری، امیرحسین حسینیان، مرتضی اسلامی، علی اکبر آخوندی، محمد اقدم‌نژاد، محمدرضا جمال، مسعود بهارلو، محمدحسین کاشانی، امیرعلی یوسفی‌پور، محمدجواد عطاران، محمدحسین حاجی‌محمدعلی، حسن کنی ایفای نقش می‌کنند.

این گروه نمایشی در سال‌های اخیر نمایش‌های «افراد از آنچه می‌بینید به شما نزدیکترند»، «من بازی نمی‌کنم»، «ساعت‌های خواب»، «دل آخته»، «برهوت»، «میراث» و «آخرین معرکه» را روی صحنه برده است.

«از آن همه سکوت که کسی فریادش را نشنید» تا ۱۲ اسفند ماه روی صحنه خواهد بود.