روایت هادی عامل از «غلامرضا تختی»/ نام جهان‌پهلوان زنده شد

هادی عامل گزارشگر پیشکسوت ورزشی معتقد است با ساخت فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» باردیگر نام جهان پهلوان تختی در ایران زنده شده است. به گزارش سینما خراسان، هادی عامل گزارشگر باسابقه کشتی طی یادداشتی که در اختیار سینما خراسان گذاشته است، از زنده یاد غلامرضا تختی و فیلم سینمایی که درباره جهان پهلوان تختی ساخته […]


هادی عامل گزارشگر پیشکسوت ورزشی معتقد است با ساخت فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» باردیگر نام جهان پهلوان تختی در ایران زنده شده است.

به گزارش سینما خراسان، هادی عامل گزارشگر باسابقه کشتی طی یادداشتی که در اختیار سینما خراسان گذاشته است، از زنده یاد غلامرضا تختی و فیلم سینمایی که درباره جهان پهلوان تختی ساخته شده است گفت.

در متن این یادداشت آمده است:

«غلامرضا تختی شانزده سال ملی پوش کشور بود و هیچ وقت بدون مسابقات انتخابی پیراهن تیم ملی را تن نکرد. تختی مهربان بود، همه چیز را برای همه می‌خواست و همیشه مخالف ناعدالتی بود. بعد از گذشت سالیان جهان پهلوان تختی هنوز هم در المپیک‌ها پر افتخارترین کشتی گیر است. باید دست مریزاد گفت به گروه سازنده فیلم ارزشمند «غلامرضا تختی» که واقعیت زندگی این اسطوره را روایت کردند، خصوصاً برای نسل جوانی که کمتر از تختی و مرامش شنیده‌اند. خوشحالم که با جسارت و توان سازندگان این فیلم، نام جهان پهلوان تختی بار دیگر زنده شد.»

فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی از نوروز ۹۸ در سینماهای کشور روی پرده سینما رفته است.